اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه ای در یاسوج

به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه ها، سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات کارگاه آموزشی با موضوع سواد رسانه ای در یاسوج برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه ای در یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج از 14 لغایت  15 تیرماه 1402، به همت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، همکاری سازمان بسیج رسانه و خانه مطبوعات استان کارگاه آموزشی با موضوع سواد رسانه ای، اینفوگرافیک و نیوز گرافیک با حضور سلیمی دکترای علوم ارتباطات و جمعی از خبرنگاران در سالن سینما هنر یاسوج برگزار می شود. 

  خوب‌پور معاون فرهنگی و مطبوعاتی ارشاد اسلامی استان گفت: با توجه به  اعلام فراخوان، خبرنگاران جهت نام نویسی تا تاریخ 10 تیرماه سال جاری نام و نام خانوادگی و نام رسانه خود را به شماره 09171450056 پیامک کنند. 
 
وی یادآور شد: در پایان این کارگاه آموزشی گواهی پایان دوره برای شرکت کنندگان صادر می‌شود. 

این مسئول  تصریح کرد: خانم سلیمی از مدرسان حوزه سواد رسانه‌ای، بصری و داده‌ای و از مدرسان دانشگاه‌ و همچنین از مولفان کتاب تفکر و سواد رسانه‌ای آموزش و پرورش و از داوران مجلات علمی می باشد. 
 
خوب پور افزود: اینفوگرافیک از پیوند دو حوزه اطلاعات و گرافیک حاصل می شود و نوعی نمایشگر بصری اطلاعات است که اطلاعات را به زبانی ساده و قابل فهم به مخاطبان و کاربران انتقال می دهد. 
 
وی در پایان گفت: اینفوگرافیک در همه رسانه ها به جز رسانه های صوتی/ سمعی، ورود یافته است (همچون رادیو و پادکست ها) ورود اینفوگرافیک به رسانه های مختلف، اشکال متفاوتی از آن را حاصل کرده است که با شکل گیری رسانه های جدید، اشکال جدیدتری را از آن می توان شاهد بود. 
 
لازم به ذکر است کارگاه آموزشی سواد رسانه ای چهارشنبه 14 تیرماه ساعت 16 الی 19 و اینفو گرافیک و نیوز گرافیک ساعت 8 الی 12 و 16 الی 19  در 15 تیرماه سال جاری برگزار می شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول