اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مربی آینده‌ساز کهگیلویه و بویراحمد در بالاترین کلاس مربیگری فوتسال آسیا

مربی آینده‌ساز فوتسال بانوان کهگیلویه و بویراحمد در کلاس مربیگری سطح ۳ آسیا شرکت می‌کند.

مربی آینده‌ساز کهگیلویه و بویراحمد در بالاترین کلاس مربیگری فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه فوتبال و فوتسال یی از استان‌های با ظرفیت بالا و دارای استعدادها و ستاره‌های درخشانی است که در صورت توجه بیشتر می‌توان فوتبال و فوتسال کهگیلویه و بویراحمد را به سطح اول کشور رساند.

اما یکی از ظرفیت‌های استان بانوانی هستند که در رشته‌های فوتبال و فوتسال در سطح اول فوتبال کشور خوش درخشیده‌اند و مهناز آشتیانی یکی از استعدادهای ناب فوتبالی و فوتسالی استان به شمار می رود که در سالهای اخیر شاگردان بسیاری را در این دو رشته محبوب و جذاب ورزشی تربیت کرده است.

در صورتی که مسئولان و هیئت فوتبال از او بیشتر حمایت می‌کردند قادر بود تا فوتبال و فوتسال کهگیلویه و بویراحمد را به سطح اول کشور رسانده و حتی از استانهای تهران و اصفهان نیز جلوتر باشیم.

در یکی از آخرین موفقیت‌ها، مهناز آشتیانی که چندی پیش به عنوان نایب رئیس بانوان هیات فوتبال استان نیز معرفی شد قرار است در کلاس مربیگری سطح ۳ فوتسال آسیا شرکت کند.

به گزارش فارس؛ این مدرک بالاترین سطح مربیگری در قاره آسیا و تنها از کل کشور ۲۱ نفر در این دوره شرکت می‌کنند که مهناز آشتیانی مربی آینده ساز فوتبال و فوتسال استان نیز در این کلاس شرکت خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول