اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فرماندار بویراحمد: مرحوم «منصور زرگر» یک خبرنگار امیدبخش بود

فرماندار بویراحمد گفت: مرحوم منصور زرگر از جمله این خبرنگاران بود که با داشتن مشکلات و درد و رنج های زیاد هرگز در قلمش اثری از اندوه نبود بلکه بیشترین خبرهای امیدبخش را مخابره می‌کرد.

فرماندار بویراحمد: مرحوم «منصور زرگر» یک خبرنگار امیدبخش بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار بویراحمد در پی درگذشت خبرنگار باسابقه و متعهد کهگیلویه و بویراحمدی منصور زرگر طی پیامی آورده است: خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای هر کدام  به نوبه خود در هر سطحی همواره صدای رسای جامعه خود هستند ولی هیچگاه صدای مظلومیت خود را در جایی نگفته اند و ننوشته اند.

در ادامه پیام آمده است: مرحوم منصور زرگر از جمله این خبرنگاران بود که با داشتن مشکلات و درد و رنج های زیاد هرگز در قلمش اثری از اندوه نبود  بلکه بیشترین خبرهای امیدبخش را مخابره می‌کرد. حضور مداوم او  در مصلای نماز جمعه یاسوج و هیئت ها و محافل دینی برای ارسال به موقع خبر فراموش نشدنی است.

فرماندار بویراحمد در این پیام ذکر کرده است: با نهایت تاثر و تاسف فقدان این خبرنگار متعهد و پرتلاش را که بر اثر سانحه دلخراش رانندگی به لقاء الله پیوست به خانواده آن مرحوم خصوصا مادر رنجور  و برادران و خواهران داغدار  و اهالی محترم کریک و خصوصا به کانون داغدار خبرنگاران و رسانه های  استان و شهرستان بویراحمد تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.

شهرام مهدوی مطلق 
فرماندار بویراحمد

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول