اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه موقت دهدشت: مقابل مافیای آب خواهیم ایستاد

امام جمعه موقت دهدشت احداث سد آبریز را طبق شرع و قانون متعلق به کهگیلویه عنوان و گفت: به فضل الهی مقابل کار خلاف قانون و خلاف شرع مافیای آب خواهیم ایستاد.

امام جمعه موقت دهدشت: مقابل مافیای آب خواهیم ایستاد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید عبدالمطلب تقوی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی_سیاسی دهدشت از سد آبریز به عنوان برجام کهگیلویه نام برد و اظهار کرد: سالیان متمادی است که بحث سد آبریز در نماز جمعه مطرح شد و بارها امام جمعه در این باره صحبت کردند.

امام جمعه موقت دهدشت مطالبه‌گری‌های نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در بحث سد آبریز را یادآور شد و خطاب به کمیسیون پژوهشی مجلس گفت: خوب بود مسائل احکام و قانون را با هم مطالعه می‌کردید.

وی با بیان این‌که طبق شرع اگر آب رودخانه‌ای کفایت چندین زمین را نکند، اولویت با زمین نزدیک‌تر است گفت: در اصل ۹۶ قانون مدنی هم این قانون آمده که اگر آب کفایت همه زمین‌ها را نکند زمینی اولویت دارد که آب کنار آن قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام تقوی افزود: اما مافیای نمایندگان خوزستان به این مسئله سرایت کرده که اگر تالاب شادگان سیراب نشود جلوگیری می‌کنیم.

امام جمعه موقت دهدشت عنوان کرد: به فضل الهی جلوی کار خلاف قانون و خلاف شرعی مافیای آب خواهیم ایستاد ولو بلغ ما بلغ.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول