اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تمهیدات ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در آستانه نوروز/ پیش‌بینی افزایش سفرها

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان پیش بینی های لازم و آمادگی برای پیشگیری، مقابله، بازدارندگی و پاسخ به هرگونه مخاطره احتمالی ویژه نوروز ۱۴۰۲ را داشته باشند.

تمهیدات ستاد بحران کهگیلویه و بویراحمد در آستانه نوروز/ پیش‌بینی افزایش سفرها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا نیکروز روز جمعه در جلسه اضطراری مدیریت بحران استان تاکید کرد: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفرها در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ و در راستای آمادگی و پاسخگویی موثر همه دستگاه های اجرایی، عملیاتی، امدادی و خدمات رسان در حوزه مدیریت بحران باید تمهیدات لازم از هم اکنون بکار گرفته شود.

نیکروز تاکید کرد: پاسخ به هرگونه مخاطره احتمالی ویژه نوروز ۱۴۰۲ براساس تصمیمات و مصوبات اتخاذ شده مدیریت بحران استان انجام می گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بر آگاه سازی مسافرین نوروزی مبنی برعدم سکونت و استقرار در بستر و حریم رودخانه ها، مکان های پرخطر و حادثه خیز تاکید و خاطرنشان کرد: توسط دستگاه های مربوطه نصب علائم هشدار دهنده در این محل های پرخطر اقدام شود.

وی ارائه لیست کشیک دستگاه های حوزه بحران و تجهیزات و اپراتورهای فعال در حوزه مدیریت بحران در بخش دولتی و خصوصی برای ایام تعطیلات نوروزی را لازم و ضروری بیان کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بر آمادگی ظرفیت ها، توان تجهیزاتی و تدارکاتی دستگاه های اجرایی ذیربط استان با هدف بکارگیری به هنگام و موثر در زمان وقوع حوادث احتمالی را به دستگاه های ستاد بحران استان تاکید کرد.

نیکروز، اعلام اطلاعیه ها و هشدارهای صادره از سوی مدیریت بحران و سازمان هواشناسی استان را مبنای عمل از طریق صدا و سیما و خبرگزاری ها در اطلاع رسانی به هنگام به مردم عنوان کرد.

وی تاکید کرد: هشدار نارنجی برای روز جمعه در خصوص بارش ها در استان صادر شده و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان علاوه بر آمادگی، اقدامات پیشگیرانه داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری برهوشیاری کامل برای چهارشنبه آخرین هفته سال تاکید کرد و گفت: اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان های تابعه ومدیران مربوطه برای شب چهارشنبه سوری اقدامات لازم را مد نظر داشته باشند.

نیکروز با بیان اینکه، پویش رسانه ای و فضای مجازی در خصوص تبعات چهارشنبه سوری صورت گیرد تاکید کرد: در این رابطه خانواده ها هم هوشیار باشند وغفلت نشود و ماموریت های ذاتی دستگاه های امنیتی، انتظامی، امدادی و درمانی برای کاهش مخاطرات به خوبی انجام گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول