اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حضور متفاوت کهگیلویه و بویراحمد در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از حضور متفاوت این استان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.

حضور متفاوت کهگیلویه و بویراحمد در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سعید طالبی‌پور اظهار کرد: کهگیلویه و بویراحمد امسال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته با محوریت گردشگری روستایی و عشایری حضور یافته و بر همین اساس نیز پاویونی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برای این استان طراحی شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یک کهگیلویه و بویراحمد کوچک را در سالن ۳۸B نمایشگاه بین‌المللی تهران همراه با معرفی تمام ظرفیت‌های این استان ارائه شده است.

طالبی‌پور افزود: معرفی ظرفیت‌های گردشگری روستایی و عشایری با هدف جذب سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی صنعت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد مهمترین هدف حضور این اداره‌کل در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نقش مهمی در توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال‌‌زایی برای مردم دارد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول