اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خدمات تعاونی روستایی به مناطق گچساران و باشت/ توزیع بیش از 1000 تن آرد یارانه‌ا‌ی بین روستائیان

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت گفت: یکهزارو ۵۴۰ تن آرد یارانه‌ای خانه پز امسال بین مردم مناطق روستایی این دو شهرستان توزیع شده است.

خدمات تعاونی روستایی به مناطق گچساران و باشت/ توزیع بیش از 1000 تن آرد یارانه‌ا‌ی بین روستائیان

سید وهاب حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در دو شهرستان گچساران و باشت یکهزارو ۲۰۰ تن نهاد دامی و ۵۳۱ تن کود شیمیایی برای حمایت از تولیدات کشاورزی و دامپروری به صورت مستمر در سال جاری بین روستاییان و کشاورزان توزیع شد.

وی بیان کرد: یکهزارو ۵۴۰ تن آرد یارانه‌ای خانه پز امسال بین مردم مناطق روستایی شهرستان های گچساران و باشت توزیع شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت تصریح کرد: امسال ۷۰۷ تن گندم به ارزش ریالی ۷۴ میلیاردو ۷۳۰ میلیون ریال توسط تعاون روستایی از کشاورزان این شهرستان ها خریداری شده است.

حسینی عنوان کرد: از سوی تعاونی های روستایی گچساران و باشت یک میلیاردو ۱۲ میلیون ریال کالا اساسی به جهت تنظیم بازار توزیع شد.

وی گفت: امسال ۲۱۰ هزار لیتر سوخت (نفت سفید ) از سوی مراکز توزیع سوخت شرکتهای تعاونی روستایی بین روستاییان دو شهرستان توزیع گردید.

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت خاطرنشان کرد: سوخت توزیعی نفت سفید بوده که در روستاهای صعب العبور و فاقد گاز طبیعی توزیع شده است.

حسینی بیان کرد: این میزان سوخت براساس سهمیه تعیین شده در کالا برگ های الکترونیک بین اهالی روستاهای فاقد گاز توزیع شد.

وی افزود: راهبرد اصلی تعاونی روستایی و عشایری گچساران و باشت توزیع کالاهای اساسی در این مناطق برای رفاه حال این قشر آسیب پذیر است.

رئیس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت ادانه داد: در این شهرستان ها ۳۰ تعاونی تولیدی، کشاورزی و روستایی وجود دارد که تعاونی زنبورداران، مرغداران، باغداران و تعاونی بانوان از عمده‌ترین این تعاونی‌ها است.

حسینی اضافه کرد: این شرکت تعاونی ها شامل پنج شرکت تعاون روستایی، ۱۴ تعاونی کشاورزی ،۲ تعاونی باغداران، ۶ تعاونی تولیدی، ۲ تعاونی منابع طبیعی و آبخیز داری و یک تعاونی زنان است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۷ هزار نفر عضو این شرکت تعاونی ها هستند، افزود: خرید توافقی محصولات کشاورزی و دامی نیز از دیگر خدمات ارایه شده تعاون روستایی گچساران و باشت به کشاورزان و روستاییان است.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول