اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام تاریخ اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در کهگیلویه‌/سهمیه شهرستان اعلام شد

زمان اعزام اردوی راهیان نور دانش‌آموزان شهرستان کهگیلویه از سوی رئیس آموزش و پرورش اعلام شد.

اعلام تاریخ اردوی راهیان نور دانش‌آموزی در کهگیلویه‌/سهمیه شهرستان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، فریدون فاطمی‌زاده در نشست کمیته هماهنگی راهیان نور در دهدشت تلاش دشمنان برای ضربه‌زدن به نسل جدید را یادآور شد و اظهار کرد: داشتن ظرافت‌های کاری در برقراری ارتباط و تربیت نسل جدید از ضروریات است.

مدیر آموزش وپرورش دهدشت از تلاش برای تربیت نسلی در تراز نظام و انقلاب گفت: تربیت دانش آموزان اخلاق‌مدار و در تراز نظام و انقلاب نیازمند کار اصولی و کارشناسی شده است.

وی افزود: عدم ظرافت و اثر بخشی در برگزاری برنامه ها موجب سردرگمی مخاطب و دانش آموزان می گردد و فضا برای سوءاستفاده دشمن می‌شود.

فاطمی زاده از گستردگی فکری و سیاسی در آموزش وپرورش و لزوم توجه به سلایق گفت: مجموعه آموزش و پرورش از گستردگی و سلایق مختلف سیاسی و اجتماعی برخوردار است و همه لیدرهای جریان سیاسی رقیب و جریان همراه در آموزش و پرورش وجود دارند.

وی اظهار کرد: فرصت اصلی در اختیار معلم کلاس است و معلم در متن اصلی قرار دارد و تا معلم پای کار نیاید کار پیش نمی‌رود.

فاطمی‌زاده ضمن تشکر از مسئولین بسیج دانش‌آموزی خواهران و برادران گفت: هماهنگی در اجرای برنامه‌ها و صدای واحد از طریق آموزش و پرورش و بسیج موجب رفع شبهات و ابهامات در مدارس می‌شود.

صادق محمدی مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان کهگیلویه نیز در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم هماهنگی بیشتر مجموعه بسیج دانش‌آموزی خواهران و برادران با آموزش و پرورش در خصوص سهمیه راهیان نور دانش آموزی گفت: سهمیه در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان شهرستان محدود و در بخش خواهران ۹۵ نفر سهمیه اختصاص داده شد.

محمدی بیان کرد: این سهمیه برای دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم در نظر گرفته شد و امسال این سهمیه برای هر سه پایه دهم تا دوازدهم اختصاص دارد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی افزود: با توجه به سهمیه محدود شهرستان و با توجه به آمار مدارس از هر دبیرستان پنج دانش آموز می‌تواند در اردو شرکت کنند.

محمدی رویکرد بسیج دانش‌آموزی را کیفی‌سازی و انجام کار فرهنگی عنوان و بیان کرد: اولویت با دانش‌آموزانی هست که فعالیت و یا آشنایی کمتری با بسیج دارند و به دنبال اثرگذاری فرهنگی هستیم.

محمدی زمان حرکت و بدرقه دانش‌آموزان را ۱۵ بهمن عنوان کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول