اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

عالمان و اساتید به فضیلت‌های آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی عمل کنند

نماینده مردم کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی به مثابه یک معلم بسیار زیبا بود و به عالمان توصیه می‌کنم باید به استقبال فضلیت‌های این شخصیت بزرگ برویم.

عالمان و اساتید به فضیلت‌های آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در آیین تشییع امام جمعه سابق یاسوج در دهدشت، حضور باشکوه مردم در مراسمات عالمان بزرگ را استقبال از فضیلت‌های چون علم و جهاد و تقوای آن‌ها عنوان و اظهار کرد: امروز همه باید این وعده را بدهیم که راه و مسیر این افراد بزرگ را ادامه دهیم.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رخداد‌های اخیر در کشور باعث شده عده‌ای بین جوانان و عالمان انقطاع ایجاد کنند که ما باید این انقطاع را پایان دهیم.

وی از آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی به عنوان یک مرد بزرگ یاد و با بیان این که فوت وی مصیبت جبران‌ناپذیر است گفت: اون نقش خود را در طول حیاتش ایفا کرد، یکی از بی‌نظیرترین معلم‌های حوزه علمیه بود، او رفت اما جامعه به فضلیت‌هایش نیاز دارد.

آیت‌الله ملک‌حسینی در باب امام جمعه سابق یاسوج افزود: از بس شرح و صدر داشت قدرش ناشناخته و گنجینه  در ویرانه بود.

وی بیان کرد: شناخت او به مثابه یک معلم بسیار زیبا بود و به عالمان توصیه می‌کنم باید به استقبال فضلیت‌های این شخصیت بزرگ برویم.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان این که جامعه به مقاومت ما مقابل دشمن نیاز دارد گفت: باید فرزندان خود را برای روزهای سخت تربیت کنیم و این وظیفه معلمان است که آن‌ها را آموزش دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول