اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع 5500 بسته‌ لوازم التحریر توسط ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد/درخواست ویژه امام جمعه

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ستاد اجرایی در زمینه ایجاد اشتغال ورود کند.

توزیع 5500 بسته‌ لوازم التحریر توسط ستاد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد/درخواست ویژه امام جمعه

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در همایش مشق احسان ستاد اجرایی و توزیع ۵ و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر گفت: ستاد اجرایی حضرت امام در ایام بیماری کرونا خدمات ارزشمندی ارائه و کارهای زیرساختی خوبی اجرا کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ستاد اجرایی در حوزه زیرساخت‌ها و تولید ورود کند، چرا که یکی از مشکلات اساسی استان اشتغال است و اگر بتوانیم در این زمینه کاری انجام دهیم از فشارها کاسته می‌شود.

همچنین سید علی احمدزاده گفت: توزیع لوازم التحریر توسط ستاد اجرایی حضرت امام(ره) کار زیبا و ارزشمندی است و چنین حرکتی را از سپاه فتح نیز شاهد بودیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این همایش ۵ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع می‌شود، گفت: مناطق عشایری و روستاهای کم برخوردار در مارگون، لنده، دیشموک و سایر مناطق محروم در این طرح دیده شوند.

وی ضمن قدردانی از خدمات ستاد اجرایی حضرت امام و بنیاد احسان این ستاد گفت: از محل تبصره ۱۶ اعتباراتی در اختیار ستاد اجرایی حضرت امام(ره) قرار دارد که اعتبارات در این بخش در راستای محرومیت‌زدایی هزینه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نگاه دست گیرانه ستاد اجرایی نسبت به محرومان قابل تقدیر است و انتظار داریم کمیته امداد به مانند ستاد اجرایی در این کار فاخر و ارزشمند توزیع لوازم التحریر مشارکت کند.

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول