اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آخرین اخبار از ورود پساب گاوداری توت نده به رود بشار/چند دستور فوری از بخشدار دنا

بخشدار مرکزی و برخی ادارات شهرستان دنا از گاوداری سرتنگ توت نده جهت تصمیم گیری پساب آن بازدید کردند.

آخرین اخبار از ورود پساب گاوداری توت نده به رود بشار/چند دستور فوری از بخشدار دنا

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، پارسا شعبانی بخشدار مرکزی دنا با حضور مدیران ادارات شهرستان دنا از جمله  محیط زیست، آب منطقه ای شهرستان دنا، شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، دامپزشکی مدیر شرکت دامپروری و کشاورزی یاسوج (گاوداری سرتنگ توت نده) شورای اسلامی بخش مرکزی، کارشناس فنی بخشداری و دهیار روستا از وضعیت گاوداری سرتنگ توت نده به صورت میدانی بازدید کردند.

پارسا شعبانی در جلسه ای که به صورت اضطراری در رابطه با موضوع گاوداری سرتنگ توت نده برگزار شد گفت: با توجه به ورود فاضلاب و پسآب مجتمع دامپروری سرتنگ توت نده به رودخانه بشار طبق گزارشات رسیده و اینکه سلامت مردم در اولویت کاری قرار دارد و از آن جایی که طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی هر اقدامی که تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته شود ممنوع بوده لذا مقرر گردید تا اطلاع ثانوی و رفع مشکل موجود مجتمع دامپروری توت نده از ورود پساب و فاضلاب به رودخانه بشار جلوگیری کند.

وی گفت: ادارات محیط زیست، شبکه بهداشت، دامپزشکی و آب منطقه‌ای هر چه سریعتر نسبت به انجام آزمایشات لازم در خصوص تعیین میزان آلایندگی و همچنین سیر مراحل قانونی لازم اقدام و مراتب را جهت تصمیم گیری به بخشداری مرکزی و فرمانداری شهرستان دنا اعلام کنند.

شعبانی اظهار داشت: مقرر شد آزمایشات توسط ادارات مربوطه به صورت دوره ای و مداوم جهت پایش و جلوگیری از ورود سموم به رودخانه انجام گرفته و نتایج بصورت دوره ای به بخشداری اعلام و ارسال گردد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول