اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پرچم ضریح اباعبدالله الحسین(ع) در سی‌سخت/ روایتی از اقدامات جهادی تیپ 48 فتح در 2 بحران

فرمانده تیپ 48 فتح با حمل پرچم ضریح مطهر امام حسین (ع) به شهر سی سخت خواستار مشارکت مردم برای کمک به برپایی موکب ها و ساخت ضریح‌های کربلا شد.

پرچم ضریح اباعبدالله الحسین(ع) در سی‌سخت/ روایتی از اقدامات جهادی تیپ 48 فتح در 2 بحران

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح با حمل پرچم ضریح مطهر امام حسین ع به شهر سی سخت خواستار مشارکت مردم برای کمک به برپایی موکب ها و ساخت ضریح‌های کربلا شد.

سردار حکمتیان با حضور در نماز جمعه شهر سی‌سخت گفت: خدا را شاکرم که امروز توانستم  در جمع معنوی شما مردم سی سخت حضور یابم چرا که امروز روز بسیار خوبی است و من را یاد دو خاطره از شهر سی سخت می اندازد اولین خاطره مربوط به روزی است که در حال برگشت  از مرز کردستان بودم که خبر سقوط هواپیمای تهران یاسوج را دادند و من ناراحت در  وسط راه پیاده شدم و همان جا به شهر سی‌سخت برای  جست‌وجوی هواپیمای سقوط کرده آمدم و در آن مدت از  میهمان نوازی مردم سی سخت و احساس همدردی با سانحه دیدگان واقعا لذت بردم و بر آنها احسنت گفتم.

وی گفت: خاطره دیگر روزی بود که در حال برگشت از تهران بودم که استاندار وقت زنگ زد و خبر زلزله سی سخت را به من  دادند و در آنجا مستقیم به سی سخت آمدم و در کنار مردم بودم  و مردمم را تنها نگذاشتم، با کمک دوستان در تیپ ۴۸ فتح  اثاثیه خانه ها را جابه جا کردیم، اراضی تخریب شده کشاورزی را بازسازی کردیم، جداول کشاورزی را ساماندهی کردیم، ایستگاه‌های سلامت راه اندازی کردیم، آشپزخانه های تامین غذا مستقر کردیم، کانکس ها را  ۲۴ساعته برای اسکان مردم آوردیم و اردوگاه برای مردم در لحظات سخت ایجاد کردیم.

حکمتیان اظهار داشت: امروز دعوت شدم و حامل پرچم امام حسین ع برای مردم سی سخت هستم و آمدم تا پرچم مقدس  را به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دنا تقدیم کنم.

سردار حکمتیان با بیان اینکه برای حفط اسلام حتی به پیامبر اهانت شد گفت: پیامبر اسلام برای حفظ اسلام  پهلوی فاطمه‌اش را شکستند، محسنش را به شهادت رساندند، فرق علی را شکافتند، سر حسین را بریدند، دستان عباس را  قطع کردند و همه امامان به شهادت رسیدند و خداوند خواست که اسلام پابرجا بماند و با غیبت مهدی موعود اسلام حفظ شد و پرچم اسلام به دست نایب برحقش امام خامنه ای سپرده شده است که برای حفظ این پرچم  ما شهادت‌ها دادیم تا اسلام حفظ شود، تمام دنیا بسیج شده تا ما را از مکتب اسلام و امام حسین به دور کند ولی با دیده بان ولایت امام خامنه ای این امکان برایشان میسر نخواهد بود.

این فرمانده گفت: چند سالی کرونا اجازه نداد به سراغ کربلا برویم و در کنار امام حسین ع باشیم ولی امسال قرار است دوباره زائران ایرانی به کربلا بروند موکب بزنند و برای این حرکت باید همه مردم  حمایت کنند تا این زیارت به نحو احسن اجرا شود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول