اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

زیرسازی و آسفالت ۱۴۰ هزارمترمربع معابر روستاهای گچساران


فرماندار گچساران گفت: افزون بر ۱۴۰هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های روستاهای بخش مرکزی این شهرستان امسال زیرسازی، بیس و آسفالت می شود.

زیرسازی و آسفالت ۱۴۰ هزارمترمربع معابر روستاهای گچساران

روانبخش دیهیم خوب در حاشیه بازدید از روستاهای گچساران در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در حال حاضر زیر سازی و آسفالت ۲۲ روستا در مناطق مختلف این شهرستان اعم از ناصرآباد، امامزاده جعفر، شهرک مهاجرین، دیل، آرو، سربیشه، بیدزرد، پاکوه انجام می شود. 

وی بیان کرد: در گچساران بیس و زیر سازی ۱۰ روستا به مساحت ۷۰ هزار متر مربع و آسفالت ۶ روستای نیز به مساحت ۵۰ هزار متر مربع امسال انجام شده است.

دیهیم خوب بیان کرد: این روستاها شامل چهاربیشه سفلی و علیا، محمد آباد، امامزاده جعفر و شهرک مهاجرین است.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه ۱۴۰هزار مترمربع از معابر و خیابان‌های روستاهای بخش مرکزی این شهرستان امسال زیرسازی، بیس و آسفالت می شود، تصریح گرد: میانگین پیشرفت فیزیکی بیس، زیر سازی و آسفالت معابر روستایی گچساران ۶۰ درصد است.

محمد مراد راغ پور رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: آسفالت این میزان معابر با اعتباری بیش از ۴۲۰ میلیارد ریال از محل قیر رایگان و اعتبارات استانی انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: ۸۷۰ تن قیر رایگان برای اجرای آسفالت معابر مناطق روستایی این شهرستان نیاز است.

رئیس بنیاد مسکن گچساران و باشت خاطرنشان کرد:تاکنون ۶۰ درصد از این میزان قیر مورد نیاز برای آسفالت معابر روستایی جذب شده است.

 

راغ پور با بیان اینکه آسفالت و بهسازی معابر به منظور تردد راحت روستاییان انجام می شود افزود: عملیات اجرایی آسفالت معابر مناطق روستایی گچساران براساس یک تفاهم نامه با مشارکت دهیاری ها،بخشداری مرکزی و بنیادمسکن انقلاب اسلامی انجام می شود.

راغ پور بیان کرد:تاکنون طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول