اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خط و نشان دادگستری برای اسلحه به دستان/ در فضای مجازی عکس منتشر کنید بازداشت می‌شوید

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری گروه ۷ نفره خبر داد و گفت: افرادی که اقدام به تهیه تصاویری از خود در حین حمل اسلحه و انتشار در فضای مجازی کنند بازداشت می‌شوند.

خط و نشان دادگستری برای اسلحه به دستان/ در فضای مجازی عکس منتشر کنید بازداشت می‌شوید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، افرادی که اقدام به تهیه تصاویری از خود در حین حمل اسلحه و انتشار در فضای مجازی به قصد قدرت نمایی می‌کردند، با رصد قضایی و اطلاعاتی دستگیر شدند.

حمید نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن تشکر از چشمان تیزبین و اقدام به موقع آنها در ارسال گزارش به سامانه سامد با اعلام این خبر، اظهار کرد: با وصول خبر مردمی به سامانه «سامد ک.ب» و تلاش رئیس دایره  اطلاعات کلانتری ۱۱ یاسوج، گروهی که با تصرف چندین قبضه اسلحه جنگی غیر مجاز کلاش و تجهیزات نظامی بی‌سیم، اقدام به انتشار تصاویر قدرت نمایی در فضای مجازی استان کردند، شناسایی و با صدور دستورات قضایی، تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: متهمان این گروه ۷ نفره در یک عملیات پلیسی، همگی دستگیر و سریعاً بازداشت شدند و برای تکمیل تحقیقات مقدماتی در پلیس اطلاعات و امنیت استان و زندان مرکزی یاسوج به سر می‌برند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: به فضل خداوند متعال، تا‌کنون با اعتماد عمومی مردم عزیز استان به سامانه ارتباطی سامد ک.ب، در دادستانی مرکز استان، جرائم متعددی کشف و با قاطعیت دستورات قضایی صادر، متهمان دستگیر و بازداشت شده‌اند.

نادریان تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه مطلع باشند، اقدامات آنها در محیط عمومی فضای مجازی استان، تحت اشراف کامل است و با مخلان امنیت روانی عمومی به شدت برخورد قانونی و بدون اغماض خواهد شد لذا امیدوارم این پرونده به عنوان نمونه‌ای از اقدامات قضایی، برای افرادی که همچنان سودای تفاخر به اسلحه و انتشار تصویر اسلحه و خودنمایی با آن را دارند، عبرتی آموزنده باشد.

وی عنوان کرد: شهروندان گرامی استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند از طریق خط ارتباطی سامد ک.ب با شماره ۰۹۱۷۲۱۰۹۷۷۳  گزارشات و مطالب خود را برای بررسی از طریق پیام رسان‌های مطرح به‌طور محرمانه ارسال کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول