اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پرونده قتل در ضرغام آباد منجر به سازش شد

با وساطت مسؤولان و معتمدان محلی یک فقره قتل در روستیا ضرغام آباد کهگیلویه منجر به صلح و سازش شد.

پرونده قتل در ضرغام آباد منجر به سازش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، مسؤولان نیروی انتظامی و جمعی از ریش سفیدان معتمدین دهستان ضرغام آباد مراسم صلح و سازش بین مردم دهستان ضرغام آباد برگزار شد.

این نشست با موضوع صلح و سازش بین مردم این دهستان در پی رخداد یک فقره قتل برگزار شد که خوشبختانه با وساطت بزرگان و ریش سفیدان  محلی و با حضور مسئولان به سازش رسید.

سید عبدالعزیز موسوی در این نشست اظهار کرد: هر عمل خیری از انسان در  ماه مبارک رمضان سر بزند هزار برابر اجر و ارزش دارد.

فرماندار کهگیلویه گفت:بخشش و کار خیر سنت دیرینه و حسنه‌ای  است که ریشه در اعماق جان و دل مردم عزیز  کهگیلویه بخصوص این دهستان دارد. 

وی با بیان اینکه فرهنگ صلح و سازش سبب اخوت و برادری شده و اتحاد، انسجام اجتماعی در جامعه را به دنبال دارد، تصریح کرد :  دهستان ضرغام آباد همواره مرکز ثقل تصمیم گیری بوده و همیشه افراد بزرگ اندیشی از جایگاه اعتبار مردمی بانی اتفاقات حسنه شده‌اند.

موسوی با اشاره به مصادیق آیات قرآن نسبت به قداست،گذشت و صلح و سازش در آموزه‌های دینی گفت: خداوند در قرآن کریم در آیه ۱۰۳ سوره مبارکه بقره با اشاره به اهمیت صلح و سازش فرموده است: «و همگى به ریسمان خدا چنگ زنید و پراکنده نشوید.»

وی با تقدیر از فرهیختگان و معتمدان دهستان  و مجموعه شورا و دهیاری ضرغام آباد تصریح کرد: ایجاد صلح و سازش یک هنر است که مردم  دهستان ضرغام آباد به خوبی این هنر را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول