اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توزیع هشت هزارو ۸۲۰ تن آرد بین عشایرکهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل اتحادیه تعاونی عشایری کهگیلویه و بویراحمد گفت: درسالجاری هشت هزارو ۸۲۰ تن آرد یارانه‌ای با قیمت مصوب بین عشایر استان توزیع شد.

توزیع هشت هزارو ۸۲۰ تن آرد بین عشایرکهگیلویه و بویراحمد

حمید پوردیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: آرد یکی از نیازهای ضروری و اولیه عشایر است و توزیع عادلانه این کالا باید در دستور کار قرار گیرد.

وی بیان کرد: ماهانه ۷۳۵ تن آرد بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می شود و این میزان سهمیه آرد اختصاص یافته به عشایر کهگیلویه وبویراحمد کافی نیست و باید افزایش یابد.

مدیرعامل اتحادیه تعاون عشایری کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه امسال ۱۱ هزار تن جو و ۱۰ هزار تن کنسانتره بین عشایر مناطق مختلف استان توزیع شد، تصریح کرد: به دلیل خشکسالی و کاهش علوفه در استان این طرح در راستای ساماندهی دام عشایر و جلوگیری از حذف دام مولد و ایجاد انگیزه برای نگهداری دام توسط عشایر انجام شد.

پوردیان عنوان کرد: این میزان نهاد دامی بین ۱۰ هزار خانوار عشایری کهگیلویه وبویراحمد توزیع شده است.

 وی گفت: در سالجاری ۸ هزار و ۸۲۰ تن آرد یارانه ای با قیمت مصوب بین عشایر استان توزیع شده است.

مدیرعامل اتحادیه تعاون عشایری کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: ۱۰ شرکت تعاونی عشایری در مناطق عشایری استان به این قشر زحمتکش کش خدمات ارایه می دهند.

 وی تصریح کرد: امسال سازمان امور عشایر برای تامین نهاده‌های دامی گام‌های زیادی را برداشته و سعی کرده است مشکلات این قشر زحمتکش را به حداقل برساند.

انتهای‌ پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول