اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بررسی مشکلات بخش لوداب با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی +تصاویر

نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به روستاهای بخش لوداب مشکلات این مناطق را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

بررسی مشکلات بخش لوداب با حضور نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مهدی روشنفکر در سفر یک روزه  به روستاهای بخش لوداب مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون و مسؤولان استانی از بخش لوداب در مسیر روستاهای چونگ،گردنگاه، انارک، دلی تا و تنگ یار، آبمورد، ده سوخته، ده هود، وحدت، دره گورو، برمیون، آب لون، اشکفت سیاه مشکلات مردم را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

در این سفر مشکلات مردم بخش لوداب توسط نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس بررسی و مدیران کل و مسئولان مربوطه ملزم به کارشناسی و رفع مشکلات مناطق محروم لوداب شدند که از عمده مشکلات روستاها راه‌ ارتباطی ، گاز ، خطوط اینترنت و آنتن تلویزیون بوده، که سالها آن حوزه مورد کم لطفی مسؤولان قرار گرفته است.

روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در این سفر بیان کرد: در ادامه سفر به مناطق، با همراهی فرماندار بویراحمد، مدیران‌کل بازدیدی را از بخش لوداب داشتیم تا از نزدیک مشکلات مردم این منطقه را مورد بررسی قرار دهیم.

وی افزود: مسؤولان از نزدیک مشکلات مردم را به زبان خود مردم شنیدند و بنا شد به صورت مستمر با توجه به نیازها و خواسته‌های این مردم مشکلات در شوراها و کمیته برنامه‌ریزی و شورای اداری با حضور مدیران خدمات رسان بررسی و با شدت بیشتری این نیازها رسیدگی و عملی شود.

روشنفکر تصریح کرد: باید نیازهای اساسی از جمله آب شرب و جاده‌های فرعی در دستور کار قرار گیرد ، در حوزه گازرسانی، برق‌رسانی مسئولان حضور داشتند که قول مساعد جهت رفع مشکلات داده شد.

وی اظهار کرد: با شریطی که پیش آمد و مدیران با آن احساس مسئولیتی که داشتند، قرار شد مشکلات این حوزه در اسرع وقت بررسی، دسته بندی و اولویت بندی شود و انشاءالله مشکلات رفع شوند.

 

 

انتهای پیام/82009

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول