اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حضور با شکوه مردم «قلعه‌رئیسی» در چهل و سومین جشن بهار آزادی+عکس

مردم همیشه در صحنه قلعه رئیسی هم در راهپیمایی ۲۲بهمن حضور باشکوه داشتند.

حضور با شکوه مردم «قلعه‌رئیسی» در چهل و سومین جشن بهار آزادی+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، همزمان با سراسر کشور، در یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ همزمان با چهل ‌و سومین فجر انقلاب اسلامی، به دلیل محدودیت‌های کرونایی راهپیمایی این روز به شکل خودرویی و موتوری برگزار شد.

مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی از میدان امام حسین(ع) و گلزار شهدای گمنام شهر قلعه رئیسی آغاز و حضور پرتعداد خودروهای سواری و موتورسیکلت‌ها شروع شد.

پس از توزیع گسترده بادکنک‌های رنگی و پرچم‌های خوش رنگ ایران اسلامی در بین شرکت‌کنندگان به ویژه کودکان و نوجوانان، کاروان شادی شروع به حرکت کرد.

حاضرین در راهپیمایی جشن پیروزی انقلاب اسلامی، پس از طی خیابان‌های امام حسین(ع) به سمت دهستان جاورده و روستاهای مسیر عبور و سپس به سمت روستای الگن، المور، گراب، قلعه جلو سپس به سمت قلعه رئیسی حرکت و در محل تعیین شده تجمع کردند.

حضور انبوه خودروها باعث ترافیک شدید در مسیرهای تعیین شده بود. آنچه راهپیمایی امسال را زیباتر کرده بود، شرکت پررنگ کودکان به همراه والدین خود در راهپیمایی بود، در مسیر راهپیمایی تصاویر سردار بزرگ مقاومت، حاج قاسم سلیمانی بر روی خودروها و بر دستان شرکت‌کنندگان در جشن پیروزی انقلاب در کنار پرچم سه رنگ ایران اسلامی چشم‌نوازی می‌کرد که نشان از قدرشناسی مردم غیور چاروسا داشت.

سپس مردم با حضور در گلزار شهدا قلعه رئیسی با شهدا این شهر تجدید بیعت کردند و حجت‌الاسلام انصاری پور رئیس حوزه قضایی چاروسا با گرامیداشت ۲۲ بهمن از حضور باشکوه مردم قدردانی کرد  و گفت:  مشکلات مردم ناشی از انقلاب و نظام نیست بلکه ریشه در سوء مدیریت مدیران نالایق دارد.

وی از همه کسانی که در ایام دهه فجر برنامه های مختلف اجرا کردند تشکر و تصریح کرد: از برگزار کنندگان تریبون انقلاب  در روستاهای چاروسا که تریبونی برای بیان مشکلات مردم بود تشکر می‌کنم.
 


گزارش«سیدحسن آرمند»

انتهای پیام/۸۲۰۲۱/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول