اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

90 درصد خبرنگاران کهگیلویه دربند اشخاص‌اند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با اذعان به لکه ننگ عدم ساماندهی حوزه رسانه در دوره مدیریت خود گفت: 90 درصد خبرنگاران شهرستان دربند اشخاص و صرفا روابط عمومی هستند.

90 درصد خبرنگاران کهگیلویه دربند اشخاص‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ایرج کاظمی‌جو امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان با انتقاد از عملکرد رسانه‌های شهرستان گفت: 90 درصد خبرنگاران دربند اشخاص هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه تصریح کرد: برخی خبرنگاران همچنان در انتخابات نماینده مجلس مانده و در فضای مجازی گروکشی دارند.

وی با اشاره به اینکه 6 سال است مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده دارد و تغییر او دیر صورت گرفته است، اذعان داشت: طی این مدت تنها نقطه تاریکی که در کارنامه دارم مربوط به حوزه خبر و رسانه است و به عنوان یک لکه ننگ در پرونده خود می‌پذیرم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: برای پیشرفت و توسعه شهرستان باید به حوزه فرهنگ بها داده شود برای تحقق این امر فکر کردیم خبرنگاران می‌توانند ایفای نقش داشته باشند اما دیدیم بسیاری از خبرنگاران دغدغه ندارند و صرفا روابط عمومی اشخاص‌اند.

کاظمی‌جو از عدم حضور مدیران در جلسات شورای فرهنگ عمومی انتقاد کرد و افزود: مدیران نماینده می‌فرستند و از پیگیری مصوبه شانه خالی می‌کنند مصوبه اجرا نمی‌شود.

وی تأکید کرد: کارشناس یا معاونی که از ادارات در جلسه حضور پیدا می‌کند باید اختیار تام داشته باشد و اگر ندارد با شهامت اعلام کند و مصوبه را نپذیرد.

کاظمی‌جو یادآور شد: در نشست ۵مرداد بزرگداشت نماز جمعه اعلام کردیم 
به غیر از ادارات فرهنگی بقیه ادارات هم قدم بردارند هر اداره‌ای سرانه فرهنگی دارد باید هزینه کند مصوبات صورتجلسه و خدمت مدیران ارسال شد اما برخی جدی نگرفتند.

 

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول