اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری مراسم پیاده‌روی حرم تا حرم در یاسوج/ اجرای برنامه‌های سالگرد شهادت شهید سلیمانی در ۵ بقعه

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم پیاده روی حرم تا حرم در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها در یاسوج برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم پیاده‌روی حرم تا حرم در یاسوج/ اجرای برنامه‌های سالگرد شهادت شهید سلیمانی در ۵ بقعه

حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از برگزاری مراسم پیاده‌روی حرم تا حرم در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: هر ساله در سالروز شهادت دخت پیامبر(ع) جمع زیادی از مردم عزادار یاسوج از حرم امامزاده  عبدالله تا امامزده مختار(ع) را پیاده‌روی و عزاداری می‌کنند که سال گذشته به دلیل وضعیت بیماری کرونا این مراسم برگزار  نشد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مراسم امسال در روز ۱۶ دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س)  با رعایت پروتکل‌‌های بهداشتی در ساعت ۷:۳۰برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: نماینده ولی‌فقیه در جمع عزاداران سالروز شهادت حضرت زهرا(س) سخنرانی خواهند کرد، ضمن اینکه مراسم مداحی نیز  برگزار می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: در بیست بقعه متبرکه استان مراسم سوگواره یاس نبوی برگزار می‌شود و ۲۰ مبلغ اعزامی از قم جهت اقامه نماز جماعت، پرسش و پاسخ به مسایل شرعی و اعتقادی زائرین، دیدار چهره به چهره با جوانان و ترویج فرهنگ فاطمی در این بقاع مستقر خواهند شد.

وی همچنین به برنامه‌های اوقاف و امور خیریه در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: در ۵ بقعه شاخص استان برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول