اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد/ دستور رسیدگی به مصدومان حادثه دهدشت_ تهران

نماینده ولی‌فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام مشترکی جان باختن جمعی از هم‌استانی‌ها در حادثه تصادف اتوبوس دهدشت_ تهران تسلیت گفتند.

پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد/ دستور رسیدگی به مصدومان حادثه دهدشت_ تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در پی جانباختن جمعی از هم استانی های عزیزمان در حادثه تلخ تصادف اتوبوس دهدشت- تهران، نماینده ولی فقیه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیام مشترکی صادر کردند.
 
آیت‌‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی مشترک جانباختن جمعی از هم استانی ها را تسلیت گفتند. در این پیام آمده؛

پروردگارا، یاریمان کن تا در مصائب و حوادث ناگوار دل به آستان حضرت تو بسپاریم و از تو بخواهیم تا آرامش و صبر را بر ما ارزانی فرمائی.

با تاسف و تالم حادثه ناگوار و جانسوز تصادف منجر به فوت و زخمی شدن تنی چند از هم استانی های عزیزمان در مسیر تهران موجب اندوه فراوان شده است.

مصیبت بزرگ است و جانکاه، لیکن راضی بودن به قضای الهی و توسل به حضرات معصومین (ع) برای سکوت و آرامش مورد توصیه بزرگان است.

ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مردم شریف ایران بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد و خصوصا خانواده های داغدار مرحومین این حادثه، علو درجات را برای آن سفر کردگان و صبر و آرامش الهی را برای وابستگان و عموم مردم آرزومندیم با ابراز همدری صمیمانه با خانواده های داغدار، برای پیگیری امور، تسکین آلام خانواده ها و رسیدگی به حال مجروحین حادثه، پیگیری ها صورت گرفته و دستورات لازم صادر شده است.
 
انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول