اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تیم داوری الهلال- استقلال مشکل چندانی نداشت/وقت مفید بازی تنها 55 دقیقه بود

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت: تیم داوری الهلال- استقلال در بازی شب گذشته مشکل چندانی نداشت.

تیم داوری الهلال- استقلال مشکل چندانی نداشت/وقت مفید بازی تنها 55 دقیقه بود

نوذر رودنیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج در خصوص نقد داوری بازی تیم‌های فوتبال استقلال و الهلال در جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: تیم داوری چینی به لحاظ آمادگی بدنی وضعیت خوبی داشتند در همه صحنه‌ها و تصمیماتی که به خصوص در زمینه اخطارها و خطاها داشت نمره خوبی می‌توان به این داور چینی داد کمک داوران بازی نیز وظیفه خود را خوب انجام دادند اما دو بازیکن الهلال به دلیل رفتار غیر ورزشی باید اخطار می‌گرفتند.

وی با بیان اینکه هر دو گل تیم فوتبال الهلال در این دیدار صحیح بود گفت: داور چینی در این بازی زیاد صحبت کرد که باعث تلف شدن وقت بازی می‌شد باید هرچه سریع‌تر بازی را شروع می‌کرد تا وقت مفید بازی بیشتر باشد.

رودنیل گفت: برای مثال در نیمه اول سه دقیقه وقت اضافه گرفت که فقط دو دقیقه از آن را با بازیکنان صحبت می‌کرد و به همین خاطر و به دلایل دیگر این بازی تنها ۵۵ دقیقه وقت مفید داشت.

وی در پاسخ به این سوال که در کل چه نمره‌ای می توان به تیم داوری این بازی دارد گفت: تیم داوری چین قضاوت خوبی داشت داوری با تجربه که کاندیدای جام جهانی شده است.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول