اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

دستگاه‌ها برنامه توسعه اشتغال ارائه دهند/ پرداخت تسهیلات احداث سردخانه در اولویت بانک‌ها

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد بانک‌ها پرداخت تسهیلات احداث سردخانه را در اولویت کاری خود قرار دهند.

دستگاه‌ها برنامه توسعه اشتغال ارائه دهند/ پرداخت تسهیلات احداث سردخانه در اولویت بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست در نشست صبح امروز کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گفت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار اداره‌کل کمیته امداد استان ظرف یک هفته اسامی متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغالزایی را به بانک معرفی کنند و بانک هم ظرف دو هفته نسبت به پرداخت تسهیلات اقدام کند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم سخنان خود با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ دبی افزود: دستگاه‌ها موظف هستند ظرف یک هفته برنامه‌های خود را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اعلام کنند.

وی همچنین از نظارت بر طرح‌های اشتغال روستایی تاکید کرد و گفت: کمیته‌ای برای جلوگیری از انحراف تسهیلات مشاغل روستایی تشکیل شود.

این مسئول با اشاره به هدف‌گذاری وزارت‌خانه‌ها برای ایجاد اشتغال در استان‌ها گفت: برنامه توسعه اشتغال دستگاه‌ها حداکثر ظرف دو هفته به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارسال کنند اگر برنامه ندارند از سازمان مرکزی برنامه بخواهند.

صمیمی‌دوست در ادامه به وضعیت محصولات تولیدی استان اشاره و عنوان کرد: تولید سیب ۱۳۰ هزار تن است اما ظرفیت سردخانه‌های استان ۱۷ هزار تن است.

وی بیان کرد: مصوب کردیم در بویراحمد و دنا سردخانه ایجاد شود، البته بخش خصوصی برای احداث سردخانه وارد شده و در حال حاضر ساخت ۱۰ هزار تن سردخانه در حال انجام است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به بانک‌ها اعلام کرد که در پرداخت تسهیلات بانکی طرح‌های سردخانه در اولویت باشند.

این مسئول بیان کرد: ایجاد سردخانه و قطع دست دلالان منجر به ایجاد اشتغال و صادرات خواهد شد و اگر به اهداف مورد نظر برسیم در زمینه صادرات محصولات باغی موفق خواهیم بود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول