اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبرنگاران در زلزله سی‌سخت پا به پای مسؤولان بودند/تجلیل از خبرنگاران فعال دنا +تصاویر

رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا گفت: خبرنگاران شهرستان دنا از ابتدای شروع ویروس کرونا و در زلزله اخیر شهر سی‌سخت پا به پای مسؤولان بودند.

خبرنگاران در زلزله سی‌سخت پا به پای مسؤولان بودند/تجلیل از خبرنگاران فعال دنا +تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان دنا به همت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا صورت گرفت.

ظفر پریسای رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه، مرهون تلاش شبانه روزی مجاهدانی است که در نگارش و انتشار خبر با وجدان اخلاقی و رعایت معیارهای اخلاق حرفه‌ای؛روایتگر حقیقت و بیانگر واقعیت هستند.

پریسای افزود: تلاش‌‌های خبرنگاران در راه رسالت خطیر آگاهی بخشی به مردم با رعایت کامل احترام به حقوق فردی و اجتماعی و با حفظ شئونات اخلاقی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است که امیدواریم شما خبرنگاران محترم که پیام‌رسان نیک اندیشی برای جامعه اسلامی هستید مورد توجهات پروردگار قرار گیرید.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان دنا عنوان کرد: خبرنگاران شهرستان دنا از ابتدای شروع ویروس کرونا و در زلزله اخیر شهر سی‌سخت پا به پای مسؤولان و شبکه بهداشت و درمان دنا بودند و با تمام توان نسبت به نشر اخبار دقیق و موثر تلاش و کوشش بسیار کردند که جای تقدیر قدردانی دارند.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول