اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وضعیت اسفناک خیابان‌ باهنر /مطالبه بی پاسخ شهروندان یاسوجی

شهروندان یاسوجی از وضعیت نامناسب خیابان‌ باهنر و فلکه شهید حسین فهمیده این شهر گلایه دارند.

وضعیت اسفناک خیابان‌ باهنر /مطالبه بی پاسخ شهروندان یاسوجی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب یکی از قطب‌های گردشگری در جنوب کشور محسوب می‌شود و هر ساله گردشگران زیادی به خصوص در فصل تابستان به این استان سفر می‌کنند. 

 این شهر به دلیل طبیعت بکر و جاذبه‌های گردشگری به نام پایتخت طبیعت ایران نامگذاری شده که این روزها حال و روز خوشی ندارد تنها نام پایتخت طبیعت ایران را یدک می‌کشد شهر زیبای یاسوج از لحاظ منظر شهری،  آنچنان در خور و شأن این مردم نیست و مسوولان باید در این خصوص توجه بیشتری داشته باشند و نسبت به محله به محله این شهر احساس مسؤولیت کنند و پاسخگوی مردم باشند.

تاکنون  شهروندان یاسوجی تماس‌های زیادی با دفتر خبرگزاری فارس داشته‌اند و نسبت به وضعیت پارک‌ها، خیابان‌ها  و میدان‌ها و کوچه‌های شهر گلایه داشتند  و خواستار انعکاس مشکلات خود به شهردار و اعضای جدید شورای شهر شدند و در اولین اقدام به فلکه حسین فهمیده و خیابان باهنر در منطقه راهنمایی شهر یاسوج رفتیم.

اهالی خیابان باهنر دست به دامن خبرنگار فارس شدند و خواستار رفع مشکلات اساسی این خیابان شدند و گله‌مند بودند که هیچ مسؤولی در خصوص ساماندهی این بلوار پاسخگو نیست و می‌گفتند این گونه که فلکه شهید حسین فهمیده و بلوار باهنر به حال خود رها شده انگار جز شهر یاسوج محسوب نمی‌شود.

ساکنین زیباترین خیابان یاسوج  گفتند وضعیت اسفناک زباله‌ها این بلوار محل تجمع حیوانات موذی شده و چمن‌های این بلوار بیشتر به بیشه‌زار می‌ماند و وسایل ورزشی که در این بلوار جاسازی شد متاسفانه همه درب و داغان و غیر قابل استفاده شده است.

به هرحال ضروری است که شهردار و اعضای شورای شهر یاسوج که وظایف و اختیارات آنها در قانون مشخص شده و باید در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و حداکثری به شهروندان گام بردارند اهتمام ویژه‌ای برای ساماندهی معضلات شهر از خود نشان دهند و با اولویت‌بندی در این زمینه اقدام کنند.

 

 

هدف از انتشار این گزارش تنها انتقاد از وضع فضای شهری و بهبود وضعیت موجود بوده و امید است  با تغییر رویه و بکارگیری حداقل خلاقیت لازم اقدامات قابل توجه‌ای در این خصوص انجام دهد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول