اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

درخواست دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مردم؛ تخلفات زیست محیطی را گزارش دهید

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پرونده قطع درختان بلوط به مراجع کیفری ارسال شده از مردم خواست تخلفات در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست را گزارش کنند.

درخواست دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد  از مردم؛ تخلفات زیست محیطی را گزارش دهید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص قطع درختان بلوط و پخش کلیپ در فضای مجازی گفت: کارشناسان منابع طبیعی شهرستان بویراحمد با مشاهده این کلیپ و بازرسی منطقه مزبور مشاهده کردند که فرد یا افرادی اقدام به قطع درختان بلوط در زمین کشاورزی کرده است.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: پس از شناسایی یک نفر از متهمان، پرونده جهت رسیدگی و تعیین مجازات به دادگاه کیفری 2 مرکز استان، ارسال شد.

وی با هشدار به اینکه قطع درختان در اراضی کشاورزی جرم است، گفت: حفظ منابع طبیعی و ثروت‌های خدادادی استان و کشور وظیفه همگانی است و در اینجا به هم استانی‌های عزیز یادآوری می‌‌کنیم  در صورت مشاهده هرگونه تصرف و تخریب در اراضی ملی، منابع طبیعی، حوزه‌های محیط زیست و رودخانه‌ها، موارد را مستند و مستدل به همراه گزارش به کلانتری یا پاسگاه محل و یا دادسراهای عمومی و انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد، ارسال کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول