اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

۳۸۷ نفر از زندانیان محکومین مالی کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار کمک خیرین و نیکوکاران

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۷۸ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد نیازمند کمک خیرین هستند.

۳۸۷ نفر از زندانیان محکومین مالی کهگیلویه و بویراحمد چشم انتظار کمک خیرین و نیکوکاران

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، منصور بیژنی در دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با بیان اینکه زندانی محصول همه‌ جامعه است و همه زندانیان نیز بزهکار و هنجار‌شکن نیستند افزود: برخی از افراد خواسته یا ناخواسته وارد زندان شده است که لزوماً مجرم و یا مخل امنیت جامعه محسوب نمی‌شوند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: زندانیانی هستند که آبرومند و بدون بزهکاری در اثر اشتباه و یا دلایل ناخواسته وارد زندان شده‌اند که آسیب‌ها و تهدیداتی متوجه آنان و خانواده‌ است.

بیژنی در ادامه سخنان خود با اشاره به کثرت زندانیان جرائم غیر عمد تصریح کرد: وجود ۳۷۸ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان علاوه بر افزایش تراکم جمعیت کیفری باعث صرف هزینه‌های زیاد جهت نگهداری آنان می شود، ضمن اینکه پیامدهای زیادی متوجه خانه و خانواده این افراد و نهایتا بلاتکلیفی طلبکاران خواهد شد.

مدیر کل و نائب رئیس ستاد دیه استان ضمن تقدیر از همراهی و قدردانی از تعامل خوب مدیرعامل و کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران افزود: مجموعه نفت و گاز شهرستان گچساران به عنوان خیرین و نیکوکاران و افراد حمایت‌گر در موضوع کمک‌های نیکوکارانه به زندانیان و محکومین مالی است که انصافاً در سالهای گذشته کمکهای خوبی را برای آزادسازی زندانیان مالی انجام داده اند.

این مسئول در ادامه شرط کاهش زندانیان و محکومین مالی را همت و مشارکت عمومی و کمک‌های خیر خواهانه مردم نوع دوست و مهربان استان به خصوص همکاری و همراهی اشخاص حقیقی و حقوقی دانست و اظهار امیدواری کرد: با کمک به آزادسازی زندانیان بدهکار نیازمند از دامنه آسیب‌ها ، تهدیدات و پیامدهای منفی این موضوع جلوگیری بعمل آید.

صیدالی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با ابراز نگرانی از وجود زندانیان مالی در زندان‌ها گفت: خوشبختانه سال گذشته با تشریک مساعی کارکنان خیر و نیکوکاران این شرکت در آزادسازی اینگونه زندانیان شرکت کردیم و مجددا امسال نیز به کمک همکاران خود در این همایش خیرخواهانه حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول