اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

زیرساخت لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: از نظر زیرساخت در استان مشکلی نداریم و آماده برگزاری انتخابات به روش الکترونیکی در استان وجود دارد.

زیرساخت لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، احد جمالی  در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:  نشست امروز ما جلسه فرمانداران  است که 6 فرماندارهای جنوب استان هستند که چهار فرمانداری در کهگیلویه بزرگ و 2 فرمانداری  در گچساران و باشت که نشست توجهی برگزار شد.

 وی ادامه داد: به صورت طبیعی انتخابات استارت زده شد و هیات های اجرایی تشکیل  و این هیات ها در این ایام تعطیلات عید نوروز قطعا باید تشکیل و ملزومات قانونی باید تفهیم شود.

 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: در ایام نوروز از داوطلبین شورای اسلامی روستا ها ثبت نام به عمل خواهد آمد .

 جمالی ابراز کرد: در مراحل بعدی نام نویسی از کاندیداهای میان دوره مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری را در پیش رو خواهیم داشت.

 وی با بیان اینکه در این ایام کار فرمانداران و بخشداران بسیار زیاد است، در حال حاضر  کار اعضای هیات اجرایی آغاز شده است و با توجه به اینکه در آستانه تعطیلی ایام نوروز هستیم  اولین نشست توجهی فرمانداران و بخشداران جنوب استان امروز به محوریت گچساران برگزار شد.

 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به برگزاری 3 انتخابات در شهرستان گچساران فرع بر قضیه هستند که  امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم شاهد و ناظر  انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی باشیم.

 جمالی گفت: انتخاباتی که موجب بالا رفتن سرمایه اجتماعی مرذم و باعث یاس و ناامیدی دشمنان نظام و معاندین و در راس آن کشورهایی که دشمنی با نظام دارند خواهد بود.

 وی با اشاره به نشست توجهی فرمانداران گفت: موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد موضوع کنترل  مسائل کرونا است که منطقه جنوب استان در خطر است و علت آن هم همجواری با استان خوزستان است.

 معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: متاسفانه وضعیت شهرستان گچساران قرمز است و وظیفه حاکمیت این است که مسئله را کنترل کند.

جمالی ابراز کرد: برای جلوگیری از شیوع  ویروس جهش یافته تا کنون اقداماتی از جمله منع تردد در ساعات شبانه از روز، ممنوعیت ورودی خودرها با پلاک های غیربومی و استقرار پایگاه غربالگری و کنترل مبادی شهرها در دستور کار قرار گرفته است.

 وی ابراز کرد:  تا شب گذشته قریب بر 370 نفر داوطلب ششمین دوره شورای اسلامی شهر در استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام کرده که بشتر آمار مربوط به بویراحمد است.

 جمالی عنوان کرد: نام نویسی از داوطلبین شورای اسلامی شهر نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: برای برگزاری یک  انتخابات تا کنون اقداماتی صورت گرفته و آن جایی که باید فرمانداران و بخشدارانی عوض بشوند  این موضوعات انجام شده وپرونده ها بسته شده و مگر اینکه موضوع  خاصی پیش بیاید.

 وی ادامه داد:هماهنگی های لازم با شورای نگهبان صورت گرفته  و آماده هستیم یک انتخابات سالم با حضور حداکثری  در استان برگزار کنیم.

جمالی خاطرنشان کرد: از نظر زیرساخت در استان مشکلی نداریم و آماده برگزاری انتخابات به روش الکترونیکی در استان وجود دارد.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویهو بویراحمد خاطرنشان کرد: تعداد شعبات اخذ رای نسبت به دور گذشته به دلیل شیوع کرونا 10 درصد افزایش یافته است.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول