اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شوراهای جوان و حزب‌الهی درمان‌گر مشکلات شهرها و روستاها/افراد حاشیه‌دار و مشکل‌ساز ثبت نکنند

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: مردم شرایط را برای انتخاب شوراهای جوان و حزب الهی آماده کنند.

شوراهای جوان و حزب‌الهی درمان‌گر مشکلات شهرها و روستاها/افراد حاشیه‌دار و مشکل‌ساز ثبت نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی در خصوص برگزاری و نام نویسی انتخابات شوراهای شهر عنوان کرد: از عموم برادران و خواهران و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان کهگیلویه بزرگ و  شهر قلعه رئیسی و بخش چاروسا  انتظار است گفتمان شورای جوان و حزب الهی را در سطح استان و شهرستان و بخش و شهر و خانواده ها تبدیل به فرهنگ عمومی کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: همگان بدانند راه حل و علاج مشکلات استان و شهرستانها و شهر قلعه رئیسی و روستاهای بخش چاروسا شواری جوان و حزب الهی و انقلابی و متعهد و متخصص است و بر همگان و هر فردی که دل در گرو پیشرفت و آبادانی استان و شهرستان ها، روستاها و بخش‌ها و شهر قلعه رئیسی دارد برای تحقق این گفتمان تلاش کند و همگان زمینه شناسایی و معرفی این تفکر و ایده در مناطق را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه نوای دل نشین این تفکر و حاکم شدن این تفکر در مدیریت شهری و روستاها پیشرفت و آبادانی و آرامش و آسایش را برای مردم به ارمغان می آورد تاکید کرد: گرفتاری‌ها و معضلات مردم با حاکم شدن این نوع  تفکر و مدیریت برطرف می شود و امید است اصحاب رسانه و نخبگان و مردم شریف و علما و روحانیت و دانشجویان و فرهنگیان و جوانان در سراسر استان برای انتخابات شوراهای اسلامی زمینه تحقق این فرهنگ و این تفکر نوید بخش  و امیدآفرین را فراهم کنند.

صلواتی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که جریان غیر انقلابی تمام سبد خودش را برای انتخابات شوراها گذاشت و همگان باید مراقبت کنند و مواظبت کنند که نوای دلنشین تفکر انقلابی و ولایی در مدیریت شهری حاکم شود و البته باید نهادهای نظارتی و کسانی که صلاحیت های نامزدها را تعیین می کنند به عنوان رعایت حق الناس هم زمینه انتخاب افراد صالح و شایسته و متخصص و متعهد را فراهم کنند.

 خطیب جمعه قلعه رئیسی تصریح کرد: از افرادی که هیچ فایده ای به حال مردم ندارند و فقط حاشیه ایجاد می کنند و خود مانع پیشرفت شهر و روستا هستند و فقط برای اهداف شخصی و قومی و قبیله ای و جریان سیاسی خویش کار و تلاش می کنند و عموم مردم گرفتار این  نوع مدیریت افراد ناکارآمد و لجباز و قوم گرا و غیر متخصص هستند جلوگیری کنند و نگذارند این نهادها عرصه تاخت و تاز عده ای شوند که خروج مدیریت آنان فقط تضییع بیت المال و تضییع حق الناس و عقب ماندگی شهر و روستا می شود جلوگیری کنند.

صلواتی خطاب به مردم هم اظهار داشت: مردم شریف هم بدانند که رسالت اصلی بعهده مردم است که باید با نگاه تکلیف گرایی و بعنوان رعایت حق الناس افراد جوان و با انگیزه و متعهد و متخصص و حزب اللهی و انقلابی و ولایی را انتخاب کنند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول