اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افرادی که در تشییع جنازه‌ها تیراندازی می‌کردند دستگیر شدند

دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری افرادی که در تشییع جنازه‌ها اقدام به تیراندازی می‌کردند خبر داد.

افرادی که در تشییع جنازه‌ها تیراندازی می‌کردند دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، درپی گزارشات مردمی به ضابطان قضایی مبنی بر تیراندازی در مراسمات تشییع جنازه و عروسی ،موضوع در دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و پلیس اطلاعات قرار گرفت.

سید علی ملک حسینی با اعلام این خبر در ادامه اظهار کرد: در پی پخش کلیپی از تیراندازی با سلاح، در یکی از مراسمات تشییع جنازه در مرکز استان، پس از گزارش پلیس اطلاعات نیروی انتظامی، دستورات قضایی لازم صادر و در مرحله اول تعدادی از متهمین شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: این افراد به اتهام قدرت نمایی با سلاح تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و به زندان معرفی شدند.

ملک‌حسینی با اشاره به این که استفاده غیرمجاز و ناصحیح از سلاح به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود ، به افرادی که در این گونه مراسمات تشییع و عروسی اقدام به تیراندازی می‌نمایند، هشدار داد و تصریح کرد: با افرادی که با این گونه اقدامات، موجب ناامنی در سطح استان و همچنین ارائه چهره زشت و ناپسند از مردم و استان ‌شوند، برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

وی گفت: این افراد بدانند که دیر یا زود شناسایی، دستگیر، بازداشت و اسلحه ی مورد استفاده ی آنان ضبط خواهد شد.

دادستان مرکز استان تأکید کرد: صاحبان مراسم عزا و عروسی که در مراسم آنها، اقدام به تیراندازی با سلاح می شود، نیز مجرم محسوب و تحت پیگرد قرار می گیرند.

ملک حسینی از زحمات نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و سرعت عمل در شناسایی و دستگیری متهمین تقدیر نمود و اظهار داشت: در این پرونده 5 نفر از افرادی که در مراسم تشییع جنازه اقدام به تیراندازی با سلاح نموده بودند، دستگیر و بازداشت شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان گفت: اقدامات قضایی و انتظامی برای شناسایی و دستگیری سایر کسانی که در مراسمات مزبور اقدام به نیراندازی نموده اند ، در حال انجام است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول