اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خسارت 40میلیاردی به بخش کشاورزی گچساران

سرپرست جهادکشاورزی گچساران گفت: طی بارندگی‌های شدید در چندر روز گذشته 40میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی در گچساران وارد شده است.

خسارت 40میلیاردی به بخش کشاورزی گچساران

 لیلا عطازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طی بارش‌های سیل آسا  چند روز اخیر آذرماه در شهرستان گچساران خسارت‌هایی به زیرساخت بخش کشاورزی شهرستان گچساران وارد شد.

سرپرست جهادکشاورزی گچساران ادامه داد: طی بارندگی‌های شدید در شهرستان گچساران 40میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی در گچساران  وارد شده است.

وی ابراز کرد: این میزان خسارت از سوی کارشناسان در بخش های دام، طیور، محصولات زراعی، باغی، شبکه‌های آبیاری تحت فشار، جاده‌های بین مزارع، کانل‌های آبیاری، منابع آب و خاک و امور زیربنایی حوزه کشاورزی گچساران برآورد شده است.

عطازاده  میزان خسارت وارده به بخش دام سبک 125 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: بر اثر بارندگی های اخیر در گچساران 22 راس دام سبک  در این شهرستان تلف شد.

سرپرست جهادکشاورزی گچساران ابراز کرد:  100میلیون ریال خسارت بر اثر بارندگی چند روز گذشته به قنوات  و کانال های آبیاری کشاورزی این شهرستان وارد شد.

وی با بیان اینکه 3میلیارد و 500 میلیون ریال به بخش ادوات کشاورزی و آبیاری، ساختمان‌ها و تجهیزات  و 5میلیارد ریال به بخش باغات خسارت وارده شده است، خاطرنشان کرد:  همچنین از این میزان خسارت وارده 25 میلیاردو400میلیون ریال در بخش زراعی  به مزارع گندم، جو، کلزا و گوجه فرنگی وارد شد.

به گزارش فارس، سالانه بیش از159 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و دامی در شهرستان گچساران تولید می شود.

انتهای پیام/82031
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول