اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتظار همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در ساخت باب‌المهدی(عج)

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست تا در ساخت باب المهدی(عج) یکی از درب‌های حرم امام حسن عکسری در سامرا همکاری کنند.

انتظار همکاری مردم کهگیلویه و بویراحمد در ساخت باب‌المهدی(عج)

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سردار حسن حکمتیان رئیس ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد و در خصوص آخرین وضعیت این ستاد و نحوه و چگونگی و مکان ساخت باب المهدی(عج) یکی از درب‌های حرم امام حسن عسکری در شهر سامرا که وظیفه ساخت آن بر عهده استان کهگیلویه و بویراحمد است گزارشی ارائه کرد.

در این دیدار آیت الله حسینی با اشاره به وظیفه و رسالت سنگین ستاد عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد و با قدردانی از اقدام سردار حکمتیان جهت راه اندازی نمایندگی ستاد در شهرها و بخش های مختلف استان ظرف مدت کوتاه اظهار کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد استانی 100 درصد شیعه است که انتظار می رود در حوزه عتبات عالیات همکاری مردم و مسوولان و تعامل آن ها جهت ارتقای رتبه استان بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خوشبختانه عنایت ائمه معصومین بوده که وظیفه ساخت باب المهدی (عج) در شهر سامرا بر عهده استان کهگیلویه و بویراحمد گذاشته شده است افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد عاشق اهل بیت هستند و اگر نقصی بوده و هست به دلیل اطلاع رسانی و عدم ارتباط با مردم است که باید با توده مردم عاشق اهل بیت در این خصوص بیشتر ارتباط برقرار کرد.

وی با بیان اینکه پیشینه استان نشان می‌دهد که قدما و گذشتگان همواره عاشق اهل بیت بوده و از هر کمکی دریغ نکرده‌اند افزود: اکنون نیز مردم ما برای ائمه سر و جان می‌دهند به شرطی که آن‌ها را پای کار بیاوریم.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران زیادی در استان داریم که باید از ظرفیت آن‌ها برای این کار بزرگ استفاده کنیم خاطرنشان کرد: ائمه جمعه و جماعات و مبلغین باید برای انجام این کار بزرگ و ارزشمند و معنوی پای کار بیایند تا بتوانیم با ساخت این اثر معنوی و ماندگار آبروی استان را در میان سایر استان‌ها حفظ کنیم.

انتهای پیام/82009 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول