اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدامات عملی رفع مشکل آب محمدآباد چیتاب/احداث مخزن 200 مترمکعبی

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات عملی برای رفع مشکل آب روستای محمدآباد چیتاب خبر داد.

اقدامات عملی رفع مشکل آب محمدآباد چیتاب/احداث مخزن 200 مترمکعبی

مسعود مرادیان در بازدید از پروژه مجتمع آبرسانی محمد آباد چیتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چیتاب گفت: با جلساتی که با محوریت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان و با حضور معاون فرماندار بویراحمد، امام جمعه و بخشدار چیتاب، دهیار محمد آباد و مسئولان شرکت آبفا استان و جمعی از معتمدین روستاهای محمد آباد و بهارستان صورت گرفت، معارضات محلی پیش روی این پروژه برطرف شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به همکاری و همدلی اهالی روستای محمدآباد در زمینه رفع معارضات از تلاشها و رهنمود های امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، مسئولین مرکز استان و بخش چیتاب و از مساعدت مدیرعامل، مدیریت امور آبفا شهرستان بویراحمد و دفتر امور حقوقی شرکت آبفا استان در رایزنی، هماهنگی و رفع موانع تقدیر کرد.

مرادیان عنوان کرد: برای رفع مشکلات روستاهای محمد آباد و بهارستان با بیش از 90 خانوار جمعیت، مخزن 200 مترکعبی احداث و مخزن 50 مترمکعبی قدیمی از مدار خارج شد.

وی یادآور شد: هدف از اجرای این پروژه تقویت و تامین آب شرب بهداشتی با کیفیت مطلوب تر برای اهالی این دو روستا بود

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول