اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

غبارروبی گلزار شهدا قلعه ریسی به مناسبت هفته نیروی انتظامی/تصاویر

گلزار شهدا قلعه رئیسی به مناسبت هفته نیروی انتظامی غبارروبی و عطرافشانی شد.

غبارروبی گلزار شهدا قلعه ریسی به مناسبت هفته نیروی انتظامی/تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، به مناسبت هفته نیروی انتظامی امروز مراسم غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولین و نیروی انتظامی چاروسا در گلزار شهدا برگزار شد.

امام جمعه قلعه رئیسی در این مراسم ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا به خصوص شهدای نیروی انتظامی و شهید مقداد بویر عنوان کرد: ما امروز یاد و خاطره شهدای ناجا، مدافعان حرم، دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را گرامی می داریم و همه باید تلاش کنند تا سیره و رشادت های شهدا را به نسل جوان منتقل کنند.

صلواتی شهدا را ضمانت کننده امنیت، آرامش و آسایش مردم عنوان و تأکید کرد که امروز به برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافعان امنیت در بهترین وضعیت امنیتی قرار داریم.

وی افزود: خداوند به شهیدان رزق حسنه را وعده داده است و جا دارد که خانواده شهدای به پاسداشت این جایگاه بزرگ و منزلتی که خدا به برکت ایثار شهدا برای آن‌ها قرار داده است، قدرشناس این نعمت الهی باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی چاروسا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بویر شهید نیروی انتظامی در چاروسا یادآور شد: امروز شهید بویر همه ما را به هم سنگری دعوت می کند و ما وظیفه داریم این وظیفه بزرگ را به درستی انجام دهیم برای پشتیبان از میراث او و برای دفاع از انقلاب و نظام باید تلاش کنیم و همه ما را به دعوت می کند.

وی ادامه داد: فرزندانی انقلابی و برای همسنگری دعوت می کند و امروز این وظیفه را به نهادهای فرهنگی و معلمان و خانواده های تاکید می کند که نیروی های انقلابی برای دفاع از انقلاب آماده کنید و وظیفه ماست که توصیه شهید را با عزت ادامه دهیم و همه ماها و خانواده ها باید به این دعوت شهید لبیک بگویم.

وی در پایان از زحمات فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی تشکر کرد.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول