اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جاده پاتاوه به دهدشت پروژه جهش تولید می‌شود/هدیه رهبری به مردم کهگیلویه و بویراحمد در پایان سال جاری

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از جاده اصلی پاتاوه به دهدشت گفت: این جاده با قرار گرفتن در پروژه‌های جهش تولید تا پااین سال به بهره‌برداری می‌رسد.

جاده پاتاوه به دهدشت پروژه جهش تولید می‌شود/هدیه رهبری به مردم کهگیلویه و بویراحمد در پایان سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه،محمد اسلامی امروز در بازدید از محور اصلی پاتاوه به دهدشت اظهار داشت: این راه به طول 136 کیلومتر و سه هزار میلیارد تومان از پروژه‌های محوری در احداث راه‌های اصلی کشور است.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: بهره‌برداری از جاده پاتاوه به دهدشت استان را از بن بست خارج و شرایط رفاه مردم را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به روند عملیات طرح گفت: طی دو سال گذشته روندی شکل گرفته و تحرک همه جانبه به وجود آمده است امیدواریم تا پایان سال مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه جاده پاتاوه به دهدشت در ابتدا جاده فرعی تعریف شده بود، اضافه کرد: با مطالعات وزارت تبدیل به راه اصلی با ظرفیت متفاوت شد.

اسلامی گفت: این محور را در لیست پروژه‌های جهش تولید قرار می‌دهیم و در پایان سال هدیه بزرگ مقام معظم رهبری که از مصوبات سفر ایشان بود را به مردم تقدیم خواهیم کرد.

وی ادامه داد: استاندار و نمایندگان مردم استان در مجلس بطور ویژه پیگیرند قول و فعل ما هم یکی است وعده کارشناسی شده می‌دهیم.

اسلامی با بیان اینکه در این بازدید از پاتاوه همه مسیر را دیدم و جبهه تعطیلی وجود نداشت، تصریح کرد: مهمترین عامل تعطیلی پروژه‌گاهی پول نیست بلکه معارضات مسیر پروژه است.

وزیر راه و شهرسازی در پایان از تزریق اعتبار قابل توجهی به پروژه خبر داد اما به مبلغ در نظر گرفته برای تسریع در روند عملیات اشاره‌ای نکرد.

در بازدید وزیر از پروژه پاتاوه به دهدشت استاندار، امام جمعه، نمایندگان مردم استان در مجلس،فرماندار و دیگر مسؤولان استانی و شهرستانی حضور داشتند.

انتهای پیام/82016

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول