اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

داستان استخدام‌های عجیب و غریب در چاروسا/ به نام چاروسا به کام دیگران

چاروسا جولانگاه استخدام‌های عجیب و غریب در کهگیلویه و بویراحمد شده است.

داستان استخدام‌های عجیب و غریب در چاروسا/ به نام چاروسا به کام دیگران

 خبرگزاری فارس چاروسا؛ سید حسن آرمند؛ همانطور که از نام سازمانی به نام جهاد کشاورزی مشخص است یکی از نهادهای تاثیرگذار است که می تواند برای پیشرفت یک منطقه موثر باشد.

این نهاد تاثیرگذار با قشر بسیار بزرگی سر و کار دارد به نحوی که درصد زیادی از انی جامعه هدف امروز با مشکلاتی روبرو هستند.

اما این مقدمه برای ورود به موضوعی است که سالها مردم یک منطقه محروم از استان با آن روبرو بوده و آن با دست و پنجه نرم می‌کنند، موضوع استخدام‌های غیر بدون ضابطه است که عده‌ای به نام یک منطقه استخدام شدند بعد به هر نام و به هر طریق منتقل شدند.

این اقدامات تنها در یک اداره و دو اداره خلاصه نمی‌شود وقتی به چنین مناطقی ورود می‌کنیم و به چارت‌های آنها توجه می شود آن گاه به چنین اتفاقاتی پی می‌بریم.

حدود سه سال پیش بود که شبکه بهداشت و درمان اطلاعیه برای استخدام‌ها صادر کرد و در این اطلاعیه بیش از 10 نیرو سهمیه منطقه چاروسا بود که همه آنها بعد از استخدام در یک مدت کوتاهی انتقالی گرفتند و به شهرستان دیگر انتقال داده شدند.

به گزارش فارس؛ جهاد کشاورزی اداره‌ای که روزگاری در شهر قلعه رئیسی با 15 نیرو و امکانات تکمیلی کار می‌کرد اما با هر عنوان چه بند پارتی و چه زد و بند سیاسی نیروها انتقالی گرفتند و امروزه به اندازه‌ای چارت خالی تا کسی نماند که کود شیمیایی توزیع کند به مزارع کشاورزان رسیدگی شود و یا اینکه نگهبان این اداره باشد.

در سالهای گذشته جهاد کشاورزی یکی از اداراتی بود که بیش از 10 تا 15 نیرو در آن فعالیت داشتند و دارای دو نگهبان و خودرو بود اما همانطور که مشخص نبود نیروها به چه نحوی استخدام شدند به همان نحو انتقالی گرفتند و به شهرهای دهدشت، سوق و لنده کوچ کردند و چارتی که حق جوان چاروسایی بود را خالی کردند.

امروز اداره جهاد کشاورزی که روزی نیرو در آن جولان می‌داد امروز مانده با سه نیرو یکی به عنوان مدیر یک کارمند و یک نگهبان که مشخص نیست به چه نحوی می‌توانند امورات کشاورزی بیش از 125 روستا، 24 دهیاری و دو دهستان و یک شهر را مدیریت کنند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول