اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

منتخبین مردم در انتخابات مجلس پاسخگوی اعتماد مردم کهگیلویه و بویراحمد باشند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه نفر فرد منتخبی که توسط مردم انتخاب شدند پاسخگوی اعتماد آنها باشند.

منتخبین مردم در انتخابات مجلس پاسخگوی اعتماد مردم کهگیلویه و بویراحمد باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در جمع خبرنگاران از دست‌اندرکاران و برگزار کنندگان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد و گفت: این انتخابات در سلامت کامل و بدون جانبداری برگزار شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دوره از انتخابات را خود مردم برگزار کردند و هیات‌های نظارت و بازرسی و اجرایی از خود مردم انتخاب شدند.

وی ضمن قدردانی از دستگاه قضایی استان در برگزاری امنیت انتخابات، گفت: امیدوارم افتخار و شکوه حضور مردم استان که بالاترین میزان مشارکت در امر انتخابات را به خود اختصاص دادند توسط رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استان به کشور و دنیا منعکس شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روزهای آینده در خصوص انتخابات بیشتر صحبت خواهم کرد، گفت:   طبق اعلام وزارت کشور ۷۱ درصد مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات شرکت کردند و وزیر کشور در جمع‌بندی نتایج انتخابات به این حضور باشکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد هم اشاره کرد.

کلانتری بیان کرد: اقبال مردم به سمت سه نفری بود که انتخاب شدند، کسانی که توسط مردم انتخاب شدند باید پاسخگوی اعتماد مردم باشند.

کلانتری با بیان اینکه برگزار کنندگان در سرنوشت انتخابات دخالتی نداشته و ندارند، گفت: منتخبین مردم بدهکار و وامدار هیچ کسی جز مردم نیستند لذا پاسخ اعتماد مردم را بدهند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول