اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ساماندهی بازار یاسوج با راه‌اندازی بازارچه سنتی این شهر

شهردار یاسوج با اشاره به پیشرفت فیزیکی مناسب بازارچه یاسوج گفت: با راه‌اندازی این مکان شاهد ساماندهی کسب و کارها در مرکز استان خواهیم بود.

ساماندهی بازار یاسوج با راه‌اندازی بازارچه سنتی این شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نستهن مقدم در خصوص وضعیت بازارچه سنتی مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازارچه سنتی شهر یاسوج در مراحل پایانی ساخت است و تنها مجوز برق بازارچه مانده که همکاری لازم صورت خواهد گرفت.

شهردار یاسوج بیان کرد: سرمایه‌گذار بخش خصوصی بدون هیچ تسهیلاتی اقدام به ساخت این بازارچه که دارای سیما و منظر مناسبی برای شهر یاسوج است کرده که با افتتاح این مکان برخی کسب و کارها در شهر یاسوج ساماندهی‌ می‌شود.

وی بیان کرد: مسوولان و مدیران ارشد استانی همواه بر حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذار تأکید دارند و همه کسانی که بخواهند در راستای بهبود فضای شهر یاسوج و راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال در این استان کاری انجام دهند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

این مسوول در خصوص میدان میوه و تره‌بار شهر یاسوج گفت: استاندار دو روز گذشته از محل میدان میوه و تره‌بار بازدید و بر راه‌اندازی هر چه سریعتر این مکان تأکید کرد. تلاش ما در مجموعه شهرداری یاسوج هم راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این مکان است.

مقدم عنوان کرد: علاوه بر محل کنونی در شهرک ولایت در بلوار قرنی شهر یاسوج نیز مکان دیگری مشخص و زیرساخت‌ها فراهم شده است. فراخوان جذب سرمایه‌گذار برای این مکان صورت گرفته تا با راه‌اندازی این میدان دیگر شاهد دلالی‌ها و گرانی قیمت میوه در مرکز استان نباشیم.

انتهای پیام/82024

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول