اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جمهوری اسلامی مقابل زیاده‌خواهی ترامپ گام سوم را محکم برمی‌دارد

امام جمعه کبگیان گفت: جمهوری اسلامی مقابل زیاده‌خواهی ترامپ و دوستان و اعوانش گام سوم را محکم برمی‌دارد.

جمهوری اسلامی مقابل زیاده‌خواهی ترامپ گام سوم را محکم برمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از چیتاب حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان در خطبه های نماز ۱۵ شهریور چیتاب با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مسئله سختگیری و چشم و هم چشمی در ازدواج گفت: مصادیق تقوا این است که انسان ببیند فرزندش به واسطه مجردی دارد به گناه می‌افتد و با کمترین توقع او رادر راه ازدواج کمک کند و کسانی که با چشم و هم چشمی مانع ازدواج فرزندانشان هستند گناه آنان بر گردنشان است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به قیام امام حسین و قیاس آن با انقلاب اسلامی گفت: سازش و تسلیم در برابر حکام ظالم در قاموس اسلام جایگاهی ندارد

وی با اشاره به تحریم‌های دنباله دار هم گفت: تحریم زمان ما همانند زمان امام حسین است که حضرت فرمود نباید در زمان تحریم عقب نشینی کرد بلکه باید ایستاد.

وی خطاب به سیاستمداران داخلی و خارجی گفت: مرگ با عزت و با شرف بر زندگی ذلت‌بار ارجحیت دارد و نظام ما این را به دنیا آموخت که تنها راه مقابله ایستادگی و مقاومت همراه باعزت است.

حجت الاسلام وحدانی‌فر درباره مسئله مذاکره مجدد امریکا و واسطه گری کشورها و پیک‌های متعدد در این زمینه هم گفت: حرف جمهوری اسلامی ایران  یکی است و باید بر گردند به برجام و به همه تعهداتشان در قبال برجام عمل کنند تا شاید بعدها جمهوری اسلامی به آنها بگوید مذاکره خواهد کرد یا نخواهدکرد.

این خطیب جمعه با اشاره به بازار گرمی انتخاباتی رئیس جمهوری آمریکا بیان کرد: ترامپ اگر خیال می‌کند بادیداربا رئیس جمهور ما یک وجهه انتخاباتی درست می‌کند بداند باید دربرابر چشمهای بیدار حتی از سایه خود هم بترسد و جمهوری اسلامی با عزت با اقتدار با مقاومت در مقابل  آنها ایستاده است.

وی خطاب به مسئولان کشوری هم تصریح کرد: همانطور که رئیس جمهور وعده کردند گام سوم باید زودتر برداشته بشود که از شنبه اجرائی خواهد شد و در روند رسیدن به اهداف جمهوری اسلامی کوتاهی نخواهیم کرد.

وحدانی‌فر خطاب به دلواپسان غربگرا هم گفت: آنانکه دلواپس قبله آمالشان در غرب هستند تا دیر نشده در سایه غربگدائی خود به سواحل ایالتهایشان سفر کنند که با چنین تفکرات و ایده‌هایی در میان ملت و دولت ما جایی ندارند.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول