اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

اعزام کاروان‌های حج عمره از ۱۵ دی ماه آغاز خواهد شد

مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: برای حج عمره امسال ۲۴ کاروان با ۱۲ پرواز برای انجام مناسک حج عمره اعزام می‌شوند و اعزام کاروان‌ها از ۱۵ دی ماه آغاز خواهد شد.

اعزام کاروان‌های حج عمره از ۱۵ دی ماه آغاز خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدامین یاقوت مدیرکل حج و زیارت خوزستان امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اعزام حجاج خوزستانی به حج عمره، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌ها و سهمیه بندی‌های انجام شده برای حج عمره امسال، حدود سه هزار نفر از خوزستان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی افزود: برای حج عمره امسال ۲۴ کاروان با ۱۲ پرواز برای انجام مناسک حج عمره اعزام می‌شوند و اعزام کاروان‌ها از ۱۵ دی ماه آغاز خواهد شد.

مدیر حج و زیارت خوزستان گفت: تاکنون یک سوم ظرفیت کاروان‌های خوزستان تکمیل شده است و تا زمانیکه کاروان‌ها ظرفیت داشته باشند، ثبت نام انجام می‌شود، اما از عمره گزاران تقاضا داریم باتوجه به فعال بودن همه دفاتر زیارتی، هرچه سریع‌تر ثبت نام خود را تکمیل و کاروان خود در دفاتر زیارتی مجاز و زیر نظر حج و زیارت انتخاب کنند.

وی ادامه داد: کاروان‌های خوزستان رجبیه و شعبانیه هستند و باتوجه به اینکه حج عمره در این ماه‌ها ثواب خاص خود را دارد، افرادی که تمایل به اعزام در این ماه‌ها دارند، نسبت به ثبت نام از طریق https://umrah.haj.ir/ اقدام کنند.

محمد امین یاقوت درخصوص هزینه حج عمره تصریح کرد: هزینه اعزام به حج عمره در کشور ۴۰ تا ۴۴ میلیون تومان اعلام شده است و این هزینه در استان خوزستان میانگین کشوری و به مبلغ ۴۱ تا ۴۳ میلیون تومان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول