اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مرحله دوم اردوی تیپ جهادی مستضعفین در خوزستان برگزار شد

فرمانده تیپ جهادی مستضعفین گفت: دومین مرحله از اردوی جهادی این تیپ با همکاری تامین اجتماعی استان خوزستان در دهستان موران شهرستان کارون همراه با ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی برگزار شد.

مرحله دوم اردوی تیپ جهادی مستضعفین در خوزستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قطار امدادرسانی تیپ جهادی مستضعفین این بار در ایستگاه خوزستان و با هدف برگزاری اردویی چهار مرحله ت کرد، اردویی که با نقش آفرینی تیم پزشکی دندانپزشکی، فیزیوتراپی، داخلی، اطفال و زنان همراه است.

اعضای این تیم که حدود ۳۰ الی ۵۰ متخصص آقا و خانم هستند، کار و زندگی را رها کرده و به مناطق دوردست خوزستان رفته‌اند تا دردی از مردم دوا کنند، درمانی رایگان همراه با ارائه مشاوره و البته ثبت خاطراتی ماندگار.

در همین ارتباط محمد ودود حیدری فرمانده تیپ جهادی مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به جزییاتی از برگزاری این اردوی چهار مرحله‌ای اظهار کرد: مرحله اول اردو هفته گذشته در یکی از مناطق روستای مسیر خسرج برگزار و به ارائه حدود یک‌هزار و ۲۰۰ خدمت پزشکی و دندانپزشکی ختم شد.

وی افزود: مرحله دوم ۱۶ و ۱۷ آذر ماه در یکی از مناطق ویژه محروم یعنی دهستان نوران شهرستان کارون که جمعیت ۱۵ هزار نفری در ۱۲روستا را در بر می‌گیرد، برگزار و به حدود یک‌هزار نفر خدمت ارائه شد.

فرمانده تیپ جهادی مستضعفین همچنین از برگزاری مرحله سوم و چهارم این اردو در بهمن‌ماه جاری خبر داد و یادآور شد: هنوز جزییات دقیق محل برپایی اردو مشخص نشده است.

وی اضافه کرد: مرحله دوم این اردو با حضور اعضای تیم دندانپزشکی، داخلی، اطفال، زنان، قلب و عروق با پذیرش رایگان بیماران، نسخه نویسی و درمان سرپایی در کنار ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی برای کودکان منطقه برگزار شد.

ودود حیدری گفت: همزمان با برگزاری اردو، ارائه آموزش‌های سلامت برای خانواده زنان و باردار و بسته‌های مشاوره‌ای تربیت کودک و فرزند ارائه شد.

فرمانده تیپ جهادی مستضعفین خاطرنشان کرد: اعضای این تیپ با هدف رسیدگی به مردم مناطق محروم و اثبات این موضوع که ارتقای سطح عمومی بهداشت و درمان در کشور دغدغه است تلاش می‌کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول