اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۲۵ نقطه در اهواز با احتمال آبگرفتگی مواجه هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: در شهر اهواز همچنان ۲۵ نقطه با احتمال آبگرفتگی وجود دارد که برای خارج شدن از این وضعیت پروژه‌هایی تعریف شده و پیش‌بینی لازم برای نصب پمپ در دیگر نقاط نیز صورت گرفته است.

۲۵ نقطه در اهواز با احتمال آبگرفتگی مواجه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، شرف الدین شیرازی مدیرکل مدیریت بحران خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای مدیریت و کنترل سیلاب و تخلیه تدریجی و آنی ذخایر آبی پشت سدهای استان انجام شده است و در این زمینه هیچ نگرانی وجود ندارد؛ همچنین، جلسات اختصاصی با حضور دستگاه‌های اجرایی متولی در 30 شهرستان نیز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل در پیش بودن کشت پاییزه و امکان خطا در پیش‌بینی‌ها، نمی‌توان آب پشت سدها را تخلیه کرد، افزود: تیمی متشکل از نمایندگان فرمانداری، شرکت آب و فاضلاب، شهرداری، شرکت برق و گروه‌های جهادی در شهرها تشکیل شده تا در صورت وقوع بحران در زمینه آبگرفتگی و سیلاب وارد عمل شده و اقدامات کنترلی را انجام دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: در شهر اهواز همچنان ۲۵ نقطه با احتمال آبگرفتگی وجود دارد که برای خارج شدن از این وضعیت پروژه‌هایی تعریف شده و پیش‌بینی لازم برای نصب پمپ در دیگر نقاط نیز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مسؤولیت مستقیم مدیریت سیلاب بر عهده سازمان آب و برق خوزستان و موضوعات مرتبط با آبگرفتگی شهری به صورت مشترک بر عهده شرکت آب و فاضلاب و شهرداری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول