اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توضیحات جهادکشاورزی خوزستان پیرامون علت گرانی گوشت قرمز

روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی به مطلب منتشر شده در خبرگزاری فارس در خصوص گرانی گوشت قرمز با ارسال جوابیه‌ای واکنش نشان داد.

توضیحات جهادکشاورزی خوزستان پیرامون علت گرانی گوشت قرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خوزستان در پاسخ به خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس با عنوان «گرانی گوشت قرمز در خوزستان؛ آیا جهاد کشاورزی توانایی مدیریت مناسب را دارد؟»، توضیحاتی به شرح زیر ارائه داد.

قیمت گوشت قرمز از جمله کالاهایی است که در تمام نقاط کشور متأثر از عرضه و تقاضا است و از سویی عوامل و مؤلفه‌های تولید در تعیین قیمت تأثیر بسزایی دارد که از جمله این عوامل میتوان به افزایش هزینه‌های تولید مانند دستمزد کارگران، قیمت نهاده‌های دامی متأثر از  تغییر نرخ ارز، هزینه‌های دارو و واکسن ، هزینه‌های حمل و نقل و سایر موارد مرتبط و همچنین در نظر گرفتن فصل زاد و ولد دام می‌توان اشاره کرد که مشمول افزایش قیمت بوده است.

یکی دیگر از عوامل اصلی افزایش قیمت گوشت قرمز در خوزستان و دیگر استان‌های مرزی ممنوعیت ورود دام به استان توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که منجر به نقص عرضه و افزایش قیمت شده است که برای رفع این معضل یعنی ممنوعیت ورود دام به استان بطور مکرر این موضوع توسط این سازمان از طریق وزارت جهاد کشاورزی و استانداری پیگیری جدی به عمل آمده است. 

انتظار می‌رود پس از رفع ممنوعیت و ورود دام به استان تعدیل قیمت صورت پذیرد. همچنین در راستای وظایف نظارتی و تنظیم بازار بطور مستمر این سازمان با عوامل نظارتی خود به انجام این مهم می‌پردازد.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول