اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

افتتاح ۵۸ پروژه محرومیت زدایی در خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) گفت: ۶۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در خوزستان برگزار می‌شود که از جمله آن اجرای ۲۶۰ برنامه یادواره شهدا، افتتاح ۵۸ پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام گروه‌های جهادی و مراسم سالروز آزادسازی حمیدیه است.

افتتاح ۵۸ پروژه محرومیت زدایی در خوزستان به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار باقری جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بعد از تجزیه ایران در طول تاریخ، در دفاع مقدس با مقاومت مردم، رهبری امام خمینی (ره) و رشادت رزمندگان حتی یک وجب از خاک سرزمین‌ ما کم نشد.

وی با اشاره به نقش تربیتی دفاع مقدس، افزود: در دوران دفاع مقدس، انسان‌هایی تربیت شدند که تحت فرمان امام، فداکاریی‌های آنها نشان داد راه صدساله را در یک شب طی کردند؛ رهبری جنگ توسط حضرت امام (ره) یکی از رمزهای پیروزی‌های دفاع مقدس بود.

باقری با بیان اینکه ایران اسلامی به مرحله بازدارندگی و اقدام پیش دستانه رسیده است، عنوان کرد: دشمنان با‌وجود ناکامی در مراحل مختلف ۴۰ سال گذشته، اما دست بردار نیستند و فهمیدند در جنگ نظامی نمی‌توانند با ایران اسلامی مقابله کنند.

وی با بیان اینکه جنگ شناختی شیوه دشمن است، گفت: بخش مهمی از مسوولیت ایستادگی در این جنگ بر عهده رسانه‌های ماست تا با آگاهی بخشی، اطلاع رسانی صحیح و دقیق دسیسه‌های دشمن را ناکام گذارند.

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان عنوان کرد: "ما متحدیم" شعار محوری هفته دفاع مقدس است و ۶۰ عنوان با هفت هزار و۷۷۶ برنامه در شهرستان‌های مختلف استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: سپاه حضرت ولی عصر(عج) امسال میزبان رژه ۳۱ شهریور نیروهای مسلح در اهواز است؛ همچنین در هفته دفاع مقدس دیدار فرماندهان و پاسداران سپاه با خانواده ۶ هزار و ۴۰۰ شهید سپاه پاسداران انجام خواهد شد.

باقری با اشاره به اجتماع بزرگ جوانان گام دوم در ۵ مهر، بیان کرد: شبیه سازی عملیات غرورآفرین ثامن الائمه در آبادان از سوم تا پنجم مهرماه اجرا خواهد شد تا حماسه آزادسازی حصر آبادان برای عموم مردم نمایش داده شود.

جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: تقدیر از سربازان نمونه نیروهای مسلح، نشست‌های بصیرتی و شب شعر، تجلیل از زنان رزمنده در دفاع مقدس، همایش رسانه با موضوع مقاومت و پایداری و مراسم ۹ مهر سالروز آزادسازی شهر حمیدیه از جمله برنامه‌های شاخص هفته دفاع مقدس است.

وی با اشاره به برگزاری ۲۶۰ یادواره محلی و شهرستانی شهدا در استان خوزستان، عنوان کرد: با این یادواره‌ها به استقبال دومین کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان در اسفندماه امسال خواهیم رفت‌.

باقری با اشاره به برنامه‌های جهادی در هفته دفاع مقدس، گفت: ۵۸ پروژه محرومیت زدایی در این هفته افتتاح می‌شود و همچنین اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم به خصوص در حوزه پزشکی و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله برنامه‌های سپاه حضرت ولی عصر (عج) در هفته مقدس است‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول