اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

محصولات ساخته شده توسط مخترعان خوزستانی مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان گفت: محصولات مورد نیاز صنایع تولیدی با هزینه خیلی کمتر توسط مخترعان و مبتکران در استان ساخته می‌شود ولی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

محصولات ساخته شده توسط مخترعان خوزستانی مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان امروز در نشست خبری با حضور خبرنگاران خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استانی در سالن جلسات واحد اهواز برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: نقش اصحاب رسانه در جهت دهی و تنویر افکار عمومی، آگاه سازی جامعه، تلنگر به مسئولان جهت عملکرد بهتر و خدمت رسانی شایسته‌تر و همچنین بهبود فضای جامعه بی‌بدیل است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد اهمیت و سختی کار خبرنگاران سختکوش از سوی جامعه و مسئولان درک شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در ادامه سخنان خود با گلایه از برخی از نامهربانی‌ها از سوی مسئولان تصریح کرد: متاسفانه دانشگاه‌ها در استان خوزستان غریب هستند و کسی به آنها اهمیتی نمی‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های علمی دانشجویان دانشگاه‌ها در سطح خوزستان عنوان کرد: محصولات مورد نیاز صنایع تولیدی با هزینه خیلی کمتر توسط مخترعان و مبتکران در استان ساخته می‌شود ولی مورد توجه قرار نمی‌گیرد.

افروس در تکمیل این بخش از سخنان خود بیان کرد: طرح‌های زیادی برای کمک به صنایع موجود در استان خوزستان اجرایی کردیم و دستگاه‌های مورد نیاز آنها طراحی و ساخته شد ولی استقبالی از آنها نشد.

وی با تاکید بر این نکته که در خوزستان چشم بینا و گوش شنوایی نیست، خاطرنشان کرد: محصولاتی را برای استفاده در صنایع موجود در خوزستان تولید کردیم که از نظر کیفیت رقیب ندارند که مورد توجه مدیران بالا دستی هم قرار گرفت ولی در خوزستان از آنها استقبالی نشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان راه‌اندازی شرکت‌های دانش بنیان را از جمله فعالیت‌های این مجموعه اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در این زمینه در سطح کشور جزو اولین‌ها هستیم.

وی به برخی از برنامه‌های آینده دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان اشاره کرد و افزود: مدرسه عالی مهارت از مهر ماه شروع به فعالیت می‌کند که دوره‌های مهارتی گوناگون در آن برگزار می‌شود.

افروس یادآور شد: قرار است دوره‌های خبرنگاری نیز در مدرسه مهارت برگزار شود و کسانی که در دوره‌ها حضور می‌یابند نسل بعدی فعالان در رسانه و خبرنگاری محسوب می‌شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول