اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مشترک اهوازی در طرح ملی صرفه جویی برق اول شد

مشترک اهوازی با دریافت پاداش بیش از ۱۵ میلیون ریال در طرح ملی صرفه جویی برق اول شد

مشترک اهوازی در طرح ملی صرفه جویی برق اول شد

مهرداد فارسی‌مدان معاون فروش و خدمات مشترکین برق اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح ملی پاداش صرفه جویی و دریافت قبض برق رایگان در کشور با تبلیغات میدانی و رسانه‌ای و سامانه‌ای گسترده اطلاع‌رسانی مناسبی در کلانشهر اهواز صورت گرفته است.
وی در ادامه افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده و براساس مشوق های طراحی شده از سوی وزارت نیرو و توانیر، مقرر شد تا ۲۰ برابر تعرفه برق پاداش لحاظ شده و به ازای هر کیلووات صرفه جویی تا ۲۰۰۰ تومان براساس ضرایب منطقه ای تعریف شده پاداش در نظر گرفته شود.
معاونت فروش و خدمات مشترکین برق در خصوص چگونگی تخیص پاداش به مشترکین گفت: به هر میزان که مشترکین نسبت به دوره مشابه سال قبل در این بحران کمبود تولید  همکاری و همراهی نمایند در صورتحساب سیستمی خدمات  مشترکین  بستانکار خواهند شد. 
فارسی مدان در پایان افزود: براساس جدول پاداش صرفه جویی که تا تاریخ ۱۵ مردادماه ۱۴۰۲ از سیستم خدمات مشترکین استخراج شده   نفر اول این جدول طبق مستندات موجود موفق به دریافت مبلغ ۱۵ میلیون و چهارصد و هفتاد و پنج هزار و پانصد ریال شده که چندین برابر صورتحساب یک ماه براساس تعرفه برق منطقه گرم یک کشور می باشد که در قبض برق خود می تواند تا ماه ها صورتحساب برق رایگان دریافت نماید.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول