اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

غرب با نگاه فمنیستی بزرگترین ظلم را به زنان کرد

امام جمعه موقت لالی گفت: نقطه قدرت ما در هشت سال دفاع مقدس ولایت فقیه به پشتیبانی مردم عزیز بود.

غرب با نگاه فمنیستی بزرگترین ظلم را به زنان کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لالی، حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه موقت شهرستان لالی در نماز جمعه این هفته با اشاره به روز جمعیت اظهار کرد: در موضوع جمعیت همیشه پای نظام سرمایه داری و لیبرال در میان بوده چرا که تفکر آن‌ها کاهش جمعیت جهانی و سبک زندگی خاصی از غرب است که به جای فرزند به ترویج نگهداری از حیوانات اهمیت می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت تعداد بالای فرزندان عنوان کرد: فرزندانی که در خانواده‌های پرجمعیت متولد شدند کم توقع‌تر هستند در حالی که تک فرزندان کم استقلال و زودرنج‌تر هستند.

عباس جعفری با گرامیداشت روز ملی میراث فرهنگی بیان کرد: مهمترین میراثی که نیاکان ما برای ما گذاشته‌اند فرهنگ بوده و تاریخ ما چه ملی و چه مذهبی درس‌های فراوانی برای ما دارد که انشالله بتوانیم به این درس‌ها جامه عمل بپوشانیم.

وی در ادامه به مناسبت‌های روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه و ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخته و عنوان کرد: سیره علما و بزرگان ما بر تکریم امامزادگان بوده به طوری که غالبا مدفن این بزرگان در امامزاده‌ها است و در راس همه این امامزاده‌ها که سفره‌های رحمت هستند، زیارتگاه حضرت فاطمه معصومه(س) فرزند امام موسی کاظم(ع) بوده که میلاد این بزرگوار آغاز دهه کرامت و روز دختر هم هست که این روز را به دختران عزیز جامعه هم تبریک عرض می‌کنیم .

خطیب جمعه شهرستان لالی در بخش دیگری به روز گرامیداشت ملاصدرا اشاره و عنوان کرد: ملاصدرا صاحب کتاب اسفاری است که در زمینه فلسفه تالیف شده که به قول خود این دانشمند در برخی از مسائلی که برای بزرگترین دانشمندان اسلام هم حل نشده به حضرت معصومه (س) متوسل شده و نتیجه می‌گرفت.

وی در بخش دیگری به نگاه غرب به زن پرداخته و اظهار کرد: غرب با نگاه فمنیستی و برابری زن و مرد، ظلمی به زنان کرد که هیچ موقع دیگری نشده بود و آن‌ها را وادار به کارهای خشن و جنگی کردند در حالی که زن با روحیه‌ای لطیف وظیفه تربیت فرزندان را برعهده دارد و اسلام در قبال زن برخلاف غرب اصالت را به روح می‌دهد نه جسم زیرا آن چه اهمیت دارد معنویت است.

عباس جعفری با گرامیداشت سوم خرداد و روز آزادسازی خرمشهر بیان کرد: نقطه قدرت ما در هشت سال دفاع مقدس ولایت فقیه به پشتیبانی مردم عزیز بود به طوری که امروزه دشمنان این را فهمیده و در اغتشاشات با هدف گرفتن همین نقطه قوت شعارهای خود را سر می‌دهند .

وی تصریح کرد: ولایت فقیه قبل از این که یک موضوع شرعی باشد یک مسئله عرفی است به طوری که در غرب هم این جایگاه با نامی متفاوت وجود دارد که از آن به مدیریت بحران تعبیر می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول