اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تجهیز 700 مدرسه در خوزستان برای استقرار مسافران نوروزی

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: 700 مدرسه با پنج هزار و ۲۰۰ کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی آماده‌سازی شده است.

تجهیز 700 مدرسه در خوزستان برای استقرار مسافران نوروزی

مسعود حمیدی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: ۴۱ پایگاه اسکان در آموزش و پرورش استان برای پذیرش مسافران نوروزی استقرار پیدا کرده‌ است و 2 هزار نفر از همکاران ما نیز آموزش‌های لازم  را برای راهنمایی میهمانان نوروزی دیده‌اند.

وی با بیان اینکه ستاد اصلی اسکان آموزش و پرورش در محل فلکه ساعت اهواز مستقر است، گفت: 700 مدرسه با پنج هزار و ۲۰۰ کلاس درس برای اسکان مهمانان نوروزی آماده‌سازی شده است.

حمیدی‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به امکانات آموزش و پرورش یکصد کلاس درس به عنوان کلاس ویژه در نظر گرفته شده است و ۲هزار و ۲۰۰ کلاس در گروه الف و ۸۰۰ کلاس در گروه ب و یکهزار و ۲۰۰ کلاس در گروه ج پذیرای میهمانان نوروزی که به خوزستان سفر می‌کنند، هستند.

وی با بیان اینکه مراکز رفاهی آموزش و پرورش محدود هستند، گفت: مراکز رفاهی نیز در اغلب شهرهای استان خوزستان آمادگی لازم برای پذیرش میهمانان نوروزی را دارند ولی این مراکز محدود هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان یادآور شد: در شهرستان خرمشهر نیز اقدامات لازم برای اسکان مسافران در مدارس انجام شده است تا میهمانان نوروزی به جای استقرار در پارک‌ها از امکانات مدارس استفاده کنند.

وی بیان کرد: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی  تاکنون۶۴۰ خانواده در محل‌های تعیین شده از سوی ستادهای اسکان آموزش و پرورش مستقر شده‌اند.

 به گزارش خبرگزاری فارس، در ایام نوروز سال گذشته حدود ۱۱۰ هزار خانواده در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان‌ مستقر شدند که پیش‌بینی می‌شود امسال این تعداد با افزایش افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول