اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فردی شایسته و بابرنامه به‌عنوان شهردار دزفول انتخاب شود

امام جمعه دزفول گفت: اعضای شورای اسلامی شهر با بررسی برنامه‌های گزینه‌ها، انسانی شایسته، با رزومه و با برنامه را به‌عنوان شهردار انتخاب کنند.

فردی شایسته و بابرنامه به‌عنوان شهردار دزفول انتخاب شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی‌دزفولی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در مصلای امام علی(ع) با دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: عفو محکومان اغتشاشات اخیر توسط رهبر معظم انقلاب پدرانه بود.

وی عفو محکومان را اقدامی خردمندانه توصیف کرد و در همین ارتباط گفت: این اقدام اشک تمساح دشمنان را خنثی کرد و گامی هوشمندانه در شرایط غبارآلود اغتشاشات است.

امام جمعه دزفول در ادامه به اثرات اجتماعی این عفو و رفع کینه اطرافیان محکومان اشاره کرد و افزود: دشمن همواره تلاش دارد بین مردم و نظام اختلاف ایجاد کند که با اقدام حربه آنها خنثی شد

وی تصریح کرد: در جامعه اسلامی وجود ولی فقیه برای مجرمان هم مایه رحمت است، زیرا او می‌تواند فراتر از قانون محکومان را عفو کند.

قاضی‌دزفولی گریزی هم به برخی از مشکلات شهر خود زد و عنوان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر دزفول در انتخاب شهردار خدایی عمل کنند.

وی در تکمیل سخنان خود تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر دزفول با بررسی برنامه‌های گزینه‌ها، انسانی شایسته، با رزومه و با برنامه را به‌عنوان شهردار انتخاب کنند.

امام جمعه دزفول با تشکر از خدمات شهرداری به شهروندان بیان کرد: وضعیت آسفالت خیابان‌های شهر دزفول مناسب نیست که انتظار می‌رود مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول