اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مدیران غیربومی منصوب شده در شهرداری اهواز ناتوان و فاقد تجربه هستند

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مدیران غیربومی منصوب شده که در مواردی پیشینه قابل قبولی برای شغل مورد تصدی در شهرداری نداشتند در انجام کارها ناتوان و فاقد طرح و اندیشه و تجربه مشخص نشان دادند.

مدیران غیربومی منصوب شده در شهرداری اهواز ناتوان و فاقد تجربه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد جواد رضوی عضو شورای اسلامی شهر اهواز امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از مدیران شهرداری انتظار می‌رفت برنامه مشخصی تدوین کنند که بر اساس آن برنامه مسوولان استانی، اعضای شورای شهر، مدیران زیر مجموعه و شهروندان بدانند بعد از گذشت یک یا دو سال قرار است چه اتفاقی در شهر صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه نه تنها چنین نشد بلکه بودجه ۱۴۰۱ که با صرف ساعت‌ها بحث کارشناسی به تصویب رسید درعمل کنار گذاشته شد.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در این مدت رویکرد شورای شهر صبر و تذکر خصوصی به مدیران بود اما بنظر می‌رسد که فرصت خدمت رسانی برای مردم که ولی نعمت ما هستند در آستانه غروب است به همین دلیل ذکر نکاتی به شهردار ضروری است.

وی ادامه داد: مدیران به هر طریقی، روز کاری خود را به شب می‌رسانند و حتی طرح‌های تعریف شده ذیل اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال حق آلایندگی به اهواز که به تصویب شورای شهر رسیده است، جز در موارد معدود به فراموشی سپرده شد.

محمد جواد رضوی تصریح کرد: مدیران غیربومی منصوب شده که در مواردی پیشینه قابل قبولی برای شغل مورد تصدی در شهرداری نداشتند در انجام کارها ناتوان و فاقد طرح و اندیشه و تجربه مشخص نشان دادند.

وی بیان کرد: انتظار این بود کارهای روزمره‌ای چون جمع آوری زباله، انباشت نخاله در چهارگوشه شهر، پر کردن چاله‌های معابر، خریدوفروش احشام در معابر اصلی و ساماندهی دستفروشان و وانت بارها در یکسال اخیر وضعیت مناسب تری پیدا کند که شوربختانه روز به روز این مسایل در اهواز بدتر می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول